F1 Ostinas trasē viesojas pirmo reizi un jaunas trases vienmēr ir sava veida nezināmais attiecībā uz to, kādu sniegumu demonstrēs riepas konkrētajos apstākļos. “Pirelli” kompānija uz Ostinas trasi ir sagatavojusi ļoti piesardzīgu riepu stratēģiju – atvests vidējais un cietais riepu sastāvs. Turklāt, lai komandas varētu labāk iepazīt apstākļus un riepu uzvedību, piektdienas treniņos tiek piedāvāts viens papildus cieto riepu komplekts.
“Es domāju, ka jauna trase vienmēr atsevišķām komandām var sagādāt pāris pārsteigumus,” paziņoja Hemberijs. “Trases konfigurācija izskatās ļoti interesanta un pēc seguma spriežot, tā nebūs starp gludākajām trasēm kelendārā, kā piemēram Koreja, Indija un daļēji arī Abu Dabi. Tas viss mums ļaus atgriezties pie divu boksu apmeklējumu sacīkstes.”
Pēc daudzajām sūdzībām par to, ka sezonas sākumā riepas bija pārāk svarīgs faktors uzvarētāja izšķiršanā, sezonas izskaņā, kad notiek cīņa par čempiona titulu, “Pirelli” riepu ražotājs nevēlas iejaukties šajā cīniņā un tāpēc tiek izvēlētas visai konservatīvas riepu stratēģijas.
“Iespējams mēs varētu būt agresīvāki riepu izvēlē, tomēr mums ir tikai četri tipi no kā izvēlēties,” skaidroja Hemberijs. “Arī komandas ir cītīgi strādājušas, lai uzlabotu savu situāciju riepu nodiluma kontrolēšanas un ierobežošanas jomā. Es nedomāju, ka sezonas beigās kāds vēlas, lai runa būtu tikai par riepām – tas nebūtu pareizi. Tagad viss izšķirsies starp pilotiem un mašīnām.”