Arī nākamaā gada Formula 1 kalendārā atkal varētu būt 20 GP posmi, lai gan nesen no nākamā gada grafika tika svītrots Ņūdžersijas posms ASV. Pēc Indijas GP Bernijs Eklstons atzina, ka pastāv liela iespējamība pēc piecu gadu pārtraukuma kalendārā ieraudzīt Francijas GP izcīņu. Pagaidām joprojām gan nav skaidrības ar trasi – uz posma organizēšanu pretendē uzlabotā Maņikūras trase un arī pašam Bernijam Eklstonam piederošā Pola Rikāra trase. Jau iepriekš tika runāts par Francijas GP un arī iegūts mutisks valdības atbalsts, tomēr pēc Nikolā Sarkozī prezidenta pilnvaru nolikšanas šī gada pavasarī jautājums par posma finansējumu palika neatrisināts.
Indijas GP laikā parādījās runas par to, ka “GenII Capital” kompānija apsver iespējas pārdot sev piederošo “Lotus” F1 komandu “Proton” kompānijai. Tomēr pagaidām šīs sarunas nav novedušas pie komandas īpašnieku maiņas un arī pirms Indijas GP posma notikušās pārrunas ar jauniem potenciāliem investoriem esot izgāzušās. Tagad “GenII Capital” ir paziņojuši šobrīd visus spēkus veltīs, lai komanda varētu turpināt progresēt pēc visai veiksmīgās 2012.gada sezonas. Komandas boss Ēriks Buljē apliecināja, ka esot bijušas pārrunas ar vairākiem partneriem, tomēr šobrīd komanda koncentrējas uz tiešo darbu un gatavojas nākamai sezonai – Kimi Raikonena līguma pagarināšana esot tam apliecinājums.
Bernijs Eklstons ir licis visām F1 komandām saprast, ka līdz 2014.gada sezonai viņam ir plāns ieviest pilnīgu izmaksu kontroles sistēmu, kas varētu izskatīties kā budžeta griesti, kas iepriekš no vadošajām komandām ir izsaukuši asu kritiku. Eklstons plāno sākt ar USD 250 miljonu budžetu griestiem 2014.gadā un šī summa ir pietiekami augsta, lai sākotnēji neaizkaitinātu vadošās komandas, kas šobrīd sezonā tērē ap 250-280 miljoniem. Nevar aizmirst, ka šobrīd F1 ir spēkā džentlmeniska vienošanās par izmaksu ierobežošanas plānu, tomēr šī shēma pilnvērtīgi nedarbojas – kontroles mehānismu var apiet dažādiem paņēmieniem un regulāri parādās informācija, ka vairākas komandas (visbiežāk “Red Bull”) pārtērē pieļauto maksimumu. Eklstona budžetu griestu plāns ir ieguvis pirmo atbalstu, tomēr lielākā problēma saistās ar dzinēju ražošanas un iegādes izmaksām – ņemot vērā jaunos dzinēju noteikumus šī sfēra prasīs lielus ieguldījumus un pagaidām nav skaidrs, kā definēt šīs izmaksas.