Nevar aizmirst, ka 69 gadus vecais Bīrns savulaik radīja “Benetton” un “Ferrari” formulas, ar kurām uzvaras un titulus guva Mihaels Šūmahers. Savulaik ar Rorija Bīrna konstruētajām mašīnām ir izcīnītas 99 uzvaras (lielāko daļu no tām guvis Šūmahers) un var teikt, ka britam ir nepabiegts darbiņš Formulā 1 – tikt pie simtā panākuma. Tagad Bīrnam ir priekšā uzdevums palīdzēt radīt “Ferrari” modeli, kam būs gods ievadīt turbo ēras sākšanos nākamajā gadā.
Pirms diviem gadiem Bīrns jau devās pensijā un pārcēlās uz Taizemi, kur atvēra savu niršanas centru, tomēr šajā laikā brits uzturēja ļoti ciešas saiknes ar “Ferrari” vienību. Tagad ar Stefano Domenikalli pūlēm Bīrns ir pieaicināts darbam atpakaļ komandā un viņš vadīs un konsulēs darbu pie nākamā gada modeļa. “Ferrari” komanda ir sadalījusi savus inženierus divās grupās – Simone Resta vadīs šī gada modeļa attīstību, kamēr Fabio Monteči atbildēs par 2014.gada modeli. Savukārt Rorijs Bīrns asistēs un konsultēs Nikolā Tombazi, kurš ir Restas un Monteči boss.
“Jaunie turbo dzinēji piedāvās lielisku iespēju tādām komandām kā “Ferrari” un “Mercedes”, kuras varēs integrēt savus dzinējus jaunajās šasijās,” par izaicinājumu uz 2014.gadu pastāstīja “Mercedes” boss un bijušais Rorija Bīrna kolēģis Ross Brauns. “Pārējiem savukārt nāksies savas šasijas pielāgot savam dzinēju piegādātājam.”
Tostarp “Red Bull” situācija arī nav tik bēdīga, kā pirmajā mirklī varētu šķist, jo šobrīd austriešu komanda ir kļuvusi par oficiāli neoficiālo “Renault” dzinēju piegādātāja fabrikas komandu – tieši šāds statuss tika minēts jau pērn, kad abas puses pagarināja sadarbības līgumu. Turklāt šogad par titulsponsoru komandai ir kļuvusi “Infiniti” kompānija, kas ir daļa no “Nissan/Renault” ģimenes. Tas nozīmē, ka “Red Bull” komanda un “Renault Sport” ļoti cieši strādās pie jaunā 2014.gada mašīnas projekta.