Protams, var teikt, ka Hamiltonam pēdējos posmos vairs nebija sevi jāpierāda, tomēr viņš nav tas pilots, kurš viegli uztver zaudējumu komandas biedram. Ja kopumā šī Formula 1 sezona tomēr atstāja rūgtu garšu mutē, tās noslēgums un tik pārliecinoša Rosberga atdzimšana ir radījusi intrigu par spēku samēriem Mercedes komandā 2016. gadā. Tomēr vēl lielāka intriga ir par Ferrari komandas progresu un iespējām beidzot nostumt no troņa Mercedes, kura ir pamatīgi noraizējusies par Maranello vienības draudu nākamajā sezonā. Pierādījums tam ir Mercedes aktīvā jauno detaļu testēšana pēdējās sacīkstēs, revolucionāru risinājumu izmēģināšana trasē un atklāts protests pret Ferrari un jaunās Haas komandas sadarbību aerodinamikas jomā.
Mercedes boss Nikijs Lauda atzinis, ka Ferrari jau noķēruši Mercedes dzinēja jaudas rādītājos, un lielā mērā tas ir degvielas piegādātāju Shell nopelns. Ķīmiķi no Shellšogad sagatavojuši 5 dažādus degvielas maisījumus - katrai Ferrari dzinēja uzlabojumu versijai savu. Rezultātā ieguvums ir 0,5 sekundes aplī, kas ir milzīgs progress. Kopā ar jaunā Ferrari supersimulatora darba sākšanos itāļu vienība manāmi ir uzņēmusi apgriezienus, un kļūst skaidrs, ka netiek taupīti resursi, lai noķertu līderus Mercedes. Komandas boss Mauricio Arivabene skaidri un gaiši paziņoja, ka Ferrari uzdevums nākamgad nav pietuvotiesMercedes, bet gan būt priekšā.
Formula 1 čempionāta veselības un kopējās intrigas vārdā jācer, ka Ferrari izdosies iecerētais un nākamgad Rosberga un Hamiltona duelis vairs nebūs aktuāls, jo cīņā par uzvarām iesaistīsies arī Sebastians Fetels un varbūt pat Kimi Raikonens, kurš Abū Dabī atkal kāpa uz pjedestāla un kopvērtējumā principiālā cīņā par ceturto vietu pārspēja savu tautieti un, iespējams, mantinieku Ferrari sastāvā Valteri Botasu.