2016.gads, pēc vadītāja vārdiem, bijis labs izaugsmes gads - tīrā peļņa no 6,618 miljoniem eiro 2015.gadā pieaugusi līdz 8,645 miljoniem eiro 2016.gadā. Par gandrīz simts cilvēkiem pieaudzis arī uzņēmuma darbinieku skaits.
Kā norādīja Buls, šovasar Bite vēlas noklāt Latvijas šoseju apkārtnes ar 4G pārklājumu. Drīzumā Bite piedāvās unikālus piedāvājumus biznesa segmentiem, uzņēmums ir nolēmis palielināt savu klātbūtni biznesa segmentā. Kā norādīja Buls, uzņēmums vēlas piedāvāt labāko pašapkalpošanās servisu Latvijā.
Uzņēmums arī grasās piedāvāt savu televīziju mobilajās ierīcēs. "Nav jautājums vai mums tā būs, jautājums ir - kad tā būs," sacīja Buls, un norādīja, ka šogad paredzēts nākt klajā ar piedāvājumu.
Pērn Bite gan nedaudz pacēla pakalpojumu cenu par 87 centiem, kas, kā Buls teica, esot "mazāk kā labs alus". Taču tas palīdzējis uzņēmuma attīstībai. "Katra desmitā paveiktā lieta" esot paveikta no līdzekļiem, kas iegūti, paceļot pakalpojuma cenu.
Šobrīd Bite ir 176 4G bāzes stacijas un 80 4G+ bāzes stacijas.
"Kamēr citi zīmē un runā par 5G tīkliem, mēs jau pagājušā gadā noslēdzām līgumu ar Huawei par šī pakalpojuma ieviešanu," norādīja Bite vadītājs. Uzņēmuma tehniķi kopā ar ķīniešu komunikācijas milža Huawei speciālistiem palaida 4,5G tīklu, kas esot mazs solītis 5G virzienā.
Katrs septītais Bite klients, pēc uzņēmuma datiem, lieto viedtālruni. Senioru iecienītākā lietotne viedtālrunī ir WhatsApp.
Pagājušā gada laikā Bite ir atjaunojusi 13 salonus, kas, kā saka uzņēmuma pārstāvji, ļauj klientiem labāk iepazīties ar uzņēmuma piedāvājumu un precēm. Šogad uzņēmums paredz atjaunot vēl vairākus salonus.
Bite arī atgādināja, ka bija pirmie, kas klientiem piedāvā datu pakalpojumus lietot ārzemēs bez papildu maksas.