Viņa pārziņā ir 24 valstis - daļa Centrālās un Austrumeiropas, Centrālās Āzijas valstis. Microsoft neatklāj pārdošanas rādītājus, taču Hirano teica, ka Latvijas un Baltijas valstu atšķirība ir tā, ka tās ir "tehnoloģiju jūtīgas", inovatīvas, un pieķeršanās tehnoloģijām ir diezgan augstā līmenī.
"Siena starp digitālo darbavidi un digitālo dzīvesstilu ir daudz zemāka nekā citviet. Dažās valstīs šī atšķirība ir ļoti liela, bet šeit situācija atšķiras. Liels pluss ir arī optiskais tīkls, infrastruktūra, jo mūsdienās ar platjoslu, optiku var padarīt daudz vairāk, sākot no informācijas patērēšanas un radīšanas un beidzot ar savstarpēju saziņu. Jums ir infrastruktūra, cilvēkiem ir interese, un tā ir lieliska iespēja Microsoft veikt šeit uzņēmējdarbību," skaidroja Hirano.
Vaicāts, vai ir apmierināts ar rezultātiem Baltijas valstīs, viņš pauda viedokli, ka Baltijas valstis biznesa jautājumu ziņā ir ļoti labā pozīcijā un tās ir demonstrējušas ļoti labu izaugsmi. No šī viedokļa viņš esot apmierināts, taču vienlaikus redzot arī citas iespējas.
Daļēji tas ir saistīts ar jau esošajiem produktiem, bet daļēji - ar jaunās operētājsistēmas Windows 8 ieviešanu, mākoņskaitļošanu, teica Hirano. Viņš uzsvēra, ka nākamajos mēnešos paredzēts ieviest daudz jaunu produktu - tik daudz, kā vēl nekad Microsoft vēsturē, un arī tas rada jaunas iespējas.
Runājot par interesi par Windows 8 Baltijas valstīs, Hirano vērtēja, ka šoreiz ar klientiem notiek cita veida saruna nekā bija Windows XP, Windows Vista, Windows 7 laikā.
"Tad runa bija par uzlabošanu, lielāku funkcionalitāti un drošību. Arī attiecībā uz Windows 8 runa ir par lielāku funkcionalitāti un drošību, taču saruna ir mainījusies - uzņēmumiem tā ir vairāk bāzēta uz dažādiem scenārijiem. Piemēram, kā apdrošināšanas kompānijām labāk izmantot Windows 8. Ja izmanto planšeti, staigājot apkārt, kā ielogoties ar vienu roku?" klāstīja Hirano.
Viņš norādīja, ka jautājums ir par ierīces un programmas kombināciju. Kad ir iespēja pielāgot interfeisu, var domāt par dažnedažādiem scenārijiem. Ja esi ražotnes vadītājs, ierīci var izmantot kā biznesam noderīgas informācijas darbavirsmu, citi var izmantot kā produktu demonstrēšanas ekrānu, citi - informācijas izvietošanai, teica Microsoft pārstāvis un piebilda: attiecībā uz produktivitāti runa nav tikai par jaunu funkcionalitāti, bet arī dažāda veida informācijas apvienošanu vienā ekrānā.
Kā ziņots, ASV informācijas tehnoloģiju gigants Microsoft jaunāko operētājsistēmu Windows 8 tirgū laida pagājušā gada 26.oktobrī. Novembra beigās kompānija paziņoja, ka kopš jaunākās operētājsistēmas "Windows 8" nonākšanas tirgū oktobra beigās tas pārdevis jau 40 miljonus licenču.