"Lielākie telekomunikāciju uzņēmumi, bankas, jauno tehnoloģiju ražotāji, pārtikas ražotāji un ēdināšanas uzņēmumi, kā arī mediji, izmanto šo unikālo iespēju, uzrunāt cilvēkus viņiem ierastā vidē. Tieši tāpat kā no lietotāju ieteikumiem attīstījās draugiem.lv, mēs ņēmām vērā uzņēmēju ieteikumus, lai viņiem būtu ērtāk komunicēt ar saviem sekotājiem sociālajā medijā un veicām uzlabojumus. Pēdējā zīmolu aktivitātes Draugiem.lv Lapās parāda, ka tas ir abpusēji izdevīgs komunikāciju kanāls- lietotājs velta vairāk uzmanības saviem iecienītajiem zīmoliem, bieži pat kļūstot par klientu tieši labās komunikācijas dēļ, savukārt zīmols iegūst daudzskaitlīgu lojālu auditoriju un izcilu atgriezenisko saiti."- stāsta Draugiem.lv runasvīrs Jānis Palkavnieks.
Ar Draugiem.lv biznesa lapu uzlabojumiem varat iepazīties šeit: http://www.draugiem.lv/pages/special_pages_lapas