«Mēs identificējām vienu komisiju, ko vajag tuvākajā laikā atcelt, kurai alternatīva – iespēja apskatīt konta atlikumu internetbankā, telefonbankā bez maksas – nav tik ērta klientam, kā to darīt bankomātā,» intervijā laikrakstam atklāj O. Sivokobiļska. Izmaiņas cenrādī tiks veiktas šogad. "Vēl precīzi nevar pateikt, kad un kādā veidā tas tiks īstenots. Varbūt iekļausim kopējā piedāvājumā, bet tas notiks šogad, un es cenšos šo procesu paātrināt," norāra O. Sivokobiļska.
«Mēs sapratām, ka mūsu pieņēmumi nesakrita ar reālām klientu sajūtām. Saņēmām daudz viedokļu, ka komisija nav izprotama, un ieklausāmies klientu viedoklī. Ja nav, tad jāatzīst – netrāpīgs risinājums,» saka O. Sivokobiļska. Datus par lielo sūdzību skaitu par banku viņa vērtē tāpat kā vairākus datus par lieliem uzņēmumiem. «Absolūtos ciparos ir daudz, taču svarīgi ir runāt arī par to, cik tas veido no kopējā klientu skaita. Tie ir izņēmumi, jo tā ir simttūkstošā daļa no gadījumiem,» uzsver bankas valdes locekle.
Šobrīd ir noteikts, ka par skaidras naudas izņemšanu virs 500 latiem vienā kalendārajā mēnesī tiek piemērota komisijas maksa 0,2% apmērā no summas. Tāpat par konta bilances apskati bankomātā jāmaksā septiņi santīmi.