“2011.gads gan Tele2, gan telekomunikāciju nozarei kopumā bija ar plusa zīmi. Neraugoties uz intensīvo konkurenci, Tele2 saglabāja praktiski nemainīgu klientu skaitu pēcapmaksas segmentā un nostiprināja līderpozīcijas priekšapmaksas segmentā ar sarunu karti Zelta Zivtiņa. Pagājušā gadā ieguldījām 7,1 miljonu latu un uzstādījām 200 jaunas bāzes stacijas. Šobrīd mūsu ātrgaitas mobilā interneta pakalpojumi pieejami jau 70% iedzīvotāju,” skaidro Tele2 valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
2011.gada nogalē Tele2 pakalpojumus lietoja 1 020 424 klientu. Pateicoties efektīvai darbībai un izmaksu optimizēšanai, uzņēmuma bruto rentabilitātes rādītājs bija 35% apmērā, kas ir par 3% vairāk nekā 2010.gadā un nodrošinās turpmāku biznesa attīstību.
“Šis gads ir iesācies veiksmīgi – Tele2 ieguva nepieciešamās frekvences pakalpojumu sniegšanai 4G standartā, tādējādi nodrošinot nākotnes tehnoloģisko attīstību. Šogad nozarē saglabāsies augsts konkurences līmenis un varēsim novērot lielāku patēriņa pieaugumu tieši mobilā interneta jomā. Visticamāk, strauja pakalpojumu attīstība 4G tehnoloģijās vēl nenotiks, jo tam šobrīd nav komerciālas jēgas, tā vietā uzmanība tiks koncentrēta uz 3G tīkla attīstību,” skaidro V. Vancovičs.