"Mazām valstīm nav milzu pašmāju tirgus, kāds ir amerikāņiem. Ir jādomā starptautiski no paša sākuma. Turklāt ir praktiskas lietas, kas jādara un ko dara skandināvu kompānijas. Piemēram, mājaslapās nedrīkst likt atsauces uz savas valsts pilsētām. Ja vēlas ielikt lielu bildi, tad, visdrīzāk, no Ņujorkas vai Londonas," stāsta T. Thīgesena .
Arī firmas adresi un telefonu vajag izvietot ļoti neuzkrītoši, lai mājaslapas lietotāji no lielā ASV vai Rietumeiropas tirgus nesatrauktos, ka firma, kas piedāvā šķietami novatorisku risinājumu vai preci, atrodas tiem mazpazīstamā valstī.
"Ja apmeklē Everplaces mājaslapu, tur neatradīsiet telefona numuru. Tam ir vairāki iemesli. Pirmais - atrodamies Dānijā, firmas lielākais tirgus ir ASV, un ir milzu laika zonu atšķirības. Ja firmai zvanīs, darbinieki nekad neizgulēsies, un tas sagandēs pakalpojuma kvalitāti. Vēlamies, lai ar mums kontaktējas pa e-pastu. Tas arī nozīmē, ka nav redzams valsts kods 45, kas liek aizdomāties, - "ak, dies', tie taču ir kaut kādā svešā zemē!"," Thīgensena sacīja.
Thīgesena, kas sevi sauc par "sērijveidīgu uzņēmēju» un ir dibinājusi un vadījusi vairākus uzņēmumus, arī teica, ka reiz pat sagrozījusi savu vārdu, kuru dāņu valodā raksta "Tine Thygensen", jo tas ārzemniekiem ir grūti izrunājams.
"Viens no soļiem, ko spēru, dibinot savu pirmo e-komercijas kompāniju, bija profesionālos nolūkos lietot angliski-amerikānisku uzvārdu. Tobrīd dzīvoju Austrālijā un izmantoju sava toreizējā, nelaulātā dzīvesbiedra uzvārdu. Nosaucu sevi par Tīnu Liliju (angliski "Tina Lilly") , jo mana toreizējā drauga uzvārds bija Lilijs," uzņēmēja stāstīja. Latvijas uzņēmuma gadījumā kāds latviešu Jānis, kas studējis ārzemes un tur iesaukts par "Džonu", varētu, dibinot uzņēmumu, lietot šo iesauku.
Thīgesena atzina, ka gan dāņiem savā valodā, gan latviešiem savā ir skaisti, labskanīgi vārdi, tomēr "neviens neatpazīs vārdu, kuru nevar izrunāt. Tas ir tikai sīkums, bet tomēr ir viens no šķēršļiem, kuru nevajadzētu pašam sev nolikt ceļā".
Thīgesena arī teica, ka firmai var radīt starptautiski amerikānisku tēlu, piesaistot kādu īstu ASV pilsoni redzamā amatā vai kā līdzdibinātāju, protams, tikai ja personas zināšanas un kompetence var kaut ko dot uzņēmumam.
Tomēr dāņu uzņēmēja, kas bija ieradusies, lai vadītu semināru Latvijas IT uzņēmumu jauniesācējiem IT inkubatorā Tech Hub Riga, uzsvēra: "Protams, nevajag pat iedomāties, ka varētu notēlot, ka esat tur, kur īstenībā neesat. Darbības mērķis jau nav mānīšana un viltus attiecību veidošana. Ir starpība starp uzņēmuma stratēģiskām attiecībām un to, ko parastais patērētājs savā prātā var iedomāties par uzņēmumu, proti, ka tas ir amerikāņu uzņēmums, kas tiecas uz globālu tirgu."
Thīgesena dzimusi Dānijā, kur beigusi ģimnāziju Olborgas pilsētā, bet augstāko izglītību ieguvusi Jaunzēlandē Massey University un New Zealand Institute of Management. Dibinājusi un vadījusi vairākus uzņēmumus, tostarp videovietni 23 Video, Global Event Supplies un savu jaunāko projektu - tūrisma informācijas un rekomendāciju rīku Everplaces. Šos uzņēmumus viņa dibinājusi ar pašas un līdzdibinātāju līdzekļiem un ieguldītu darbu bez ārēja finansējuma.
Everplaces dibināts 2011.gadā un piedāvā rīkus mobilajiem telefoniem un interneta vietni, kur atzīmēt interesantas vietas un piedzīvojumus ceļojot, lai ar šo pieredzi dalītos ar citiem interesentiem. Uzņēmumam ir septiņi darbinieki, un tas savas aplikācijas piedāvā publiskā testa jeb "beta" režīmā tikai kopš šā gada marta. Iedvesma dibināt Everplaces radusies no pašas pieredzes, ceļojot un apmeklējot izklaides vietas, restorānus un tūrisma objektus, un vēlmes dalīties ar saviem iespaidiem un novērtējumu.