"Pašlaik e-com tirgus neapšaubāmie līderi ir ASV un Eiropa, kuru pakalpojumu un preču apgrozījums sasniedz 200 miljardus dolāru un eiro attiecīgi. Gan pie mums, gan Amerikā tirgus palielinās par 15-20% gadā. Strauji elektroniskā komercija aug Krievijā - šeit izaugsmes tempi ir vēl lielāki: 30-40% gadā; līdz 2015.gadam šī tirgus apjoms var pārsniegt 30 miljardu dolāru robežu, vienlaikus saglabājot milzīgu turpmākās izaugsmes potenciālu," tā Aleksandrs Pankovs.
Pēc viņa vārdiem, elektroniskā tirdzniecība - tās ir jaunas prasības attiecībā uz loģistiku un preču piegādi, varena svira, kas liek veidot arvien vienkāršākas un universālākas muitas instrukcijas un noteikumus, tas ir pamats ātrai IT segmenta attīstībai.
Katra jaunā paaudze, kas ierodas pasaulē un līdz ar to arī tīmeklī, pērk tajā vairāk nekā iepriekšējā. Daudziem jauniem cilvēkiem parastie veikali kļūst par arhaismu, agrākās dzīves palieku. Viņi nesaprot, kā var tērēt tik daudz laika veikalu apmeklēšanai, un tīmeklī iegādājas visu, sākot ar biļetēm uz koncertu un līdz pat apaviem.
Baņķieris uzskata, ka uzņēmējdarbībai tirdzniecība internetā ir iespēja iegūt saviem pakalpojumiem vai produktiem vispasaules vitrīnu, turklāt ar visizdevīgākajiem noteikumiem un par pieņemamām cenām.
"Bankas lomu šajā jomā ir grūti pārvērtēt. Mēs esam gatavi palīdzēt un palīdzam mūsu klientiem izveidot pareizu uzņēmējdarbības modeli elektroniskajā vidē. Ko tas nozīmē? Ar mūsu atbalstu klients visus elektronisko norēķinu drošības un precizitātes, kā arī rentabilitātes un efektivitātes jautājumus var uzskatīt par atrisinātiem. Tā ir sanācis, un ticiet man, tas nav nejauši, ka pašlaik tieši Rietumu Banka ir kļuvusi Krievijas uzņēmumiem par ērtām un saprotamām durvīm uz Eiropas e-com tirgu un Eiropas uzņēmumiem - uz Krievijas e-com tirgu," - atzīmē Aleksandrs Pankovs.