Viņš skaidro, ka direkcija līdz martam gatavos tarifu tabulas, tad Satiksmes ministrija tās apstiprinās, un jaunie biļešu tarifi tiks ieviesti gada otrajā ceturksnī.
"Biļešu cenu paaugstināšana ir jāizskata kā galējais taupības pasākumu mērs, tāpēc mēģinājām darīt visu iespējamo, lai biļešu cenu neceltu. Taču nākamgad reisu samazināšanu bez lieliem sociāliem riskiem nevar turpināt. Turklāt biļešu cenas nav celtas kopš 2009.gada sākuma, tāpēc uzskatām, ka neliels kāpums ir realizējams," uzsver direkcijas vadītājs.
Viņš gan pauda, ka biļešu cenu celšana ir jāskatās kompleksā ar cīņu pret nelegālajiem pārvadātājiem. Tiek izskatīta arī iespēja piedāvāt pasažieriem papildu priekšrocības - mēnešbiļetes autobusos jau nākamgad. Atsevišķos autobusos starppilsētu satiksmē eksperimenta kārtībā tās jau ir ieviestas. "Eksperimenti jāizvērtē, un Latvijā jānosaka kopējie mēnešbiļešu ieviešanas principi. Atsevišķos vietējās nozīmes autobusos mēnešbiļetes ir ieviestas, taču šajos pārvadājumos katrā atsevišķā gadījumā tiek piemēroti savi principi," skaidro Narvaišs.
Kā ziņots, 2011.gadā dotācija sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai bija 51 miljons latu. Par pērn sniegtajiem pakalpojumiem valsts pārvadātājiem ir parādā aptuveni 2,12 miljonus latu.
2012.gadā sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai paredzētā dotācija ir 46 miljoni latu.
Valsts SIA Autotransporta direkcija ir vienotas valsts politikas realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā un autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā.
Valsts SIA Autotransporta direkcija darbības galvenais mērķis ir sekmēt pārvadājumu attīstību un pārvadātāju konkurētspējas palielināšanos. Turpmākās darbības mērķis ir nodrošināt valsts pārvaldes funkciju administrēšanu autopārvadājumu jomā valstī.