Sākotnēji jaunais nosaukums un zīmols ienāks uzņēmuma saziņā, ierastajos Wi-Fi tīklos un veikalu noformējumā. Bezmaksas Wi-Fi tīkls iegūs jaunu nosaukumu 2. aprīlī. Pakāpeniski visu aprīli jauno Tet izskatu un vārdu iegūs arī Lattelecom veikali – jau pirmajā nedēļā uz Tet pāries veikali Rīgā (tirdzniecības parkos Alfa un Akropole), kā arī Liepājā, Cēsīs un Jēkabpilī. Savukārt aprīļa izskaņā pie lietotājiem nonāks jaunā Tet mājaslapa. Tāpat jau šogad klienti varēs Tet lietotnē vai pašapkalpošanās portālā pieteikt sev vēlamo meistara vizītes laiku, saņemt atgādinājumu par vizīti un sekot līdzi aktuālajai informāciju par meistara tuvošanos – līdzīgi kā esam pieraduši redzēt taksometru aplikācijās.
Klientiem pāreja būs vienkārša
Ierastie klientu numuri, uzņēmuma norēķinu konti, pakalpojumu nosacījumi un līdzšinējie rēķinu saņemšanas un apmaksas datumi paliks nemainīgi.
Vienīgais, kas klientam jādara – veicot bankā maksājumu, kā saņēmējs jānorāda jaunais SIA Tet.
Tomēr pirmajos pāris mēnešos maksājums nonāks pareizajam adresātam arī tad, ja klientam maiņu veikt būs aizmirsies. Tāpat arī jauns izskats būs pakalpojumu pārskatam – jaunajā Tet vizuālajā identitātē. Turpmāk klienti saziņā visos kanālos saskarsies ar Tet – kā čatbotā un e-pastos, tā arī zvanu centrā. Aprīļa izskaņā būs pieejama jaunā Tet mājaslapa, kā izstrādē un testēšanā jau šobrīd iesaistījušies vairāk nekā 1100 cilvēki, kuru lietotāju pieredze ņemta vērā mājaslapas izstrādē. Ņemot vērā, ka lielākā daļa mājaslapas apmeklētāju to lieto mobilajās ierīcēs, jaunā mājaslapa veidota, vispirms domājot par tās lietojamību mobilajos ekrānos ("mobile first").
Jauns nosaukums arī Wi-Fi tīkliem
Lattelecom nodrošina plašu bezmaksas Wi-Fi tīklu gan publiski pieejamās vietās, gan skolās. Bezmaksas Wi-Fi punkti šobrīd pieejami gandrīz 4600 vietās Latvijā, no kurām vairāk nekā 900 uzstādīti izglītības iestādēs visā Latvijā. Ierastie Wi-Fi tīkli 2. aprīlī jau būs atrodami ar citu vārdu – Tet-free, Tet-skola un Tet_plus. Tos lietojot pirmo reizi, būs nepieciešams savā ierīcē nomainīt tīklu, un Tet_plus (līdzšinējā Lattelecom_plus) lietotājiem – vienreizēji ievadīt paroli.
Digitālā transformācija līdz 2021. gadam
Šogad Tet uzsācis vērienīgu digitālās transformācijas projektu, kas tiks īstenots, izmantojot agile pieeju. Projektā paredzēta IT sistēmu maiņa un daudzu procesu pārskatīšana, lai klientiem sniegtu pakalpojumus ātri un ērti. Tuvākajos gados iekšējo un ārējo procesu digitālajā transformācijā plānots ieguldīt 12 miljonus eiro. Rezultātā tiks uzlabota klientu pieredze dažādos servisa kanālos, klientu apkalpošanā vairāk iesaistīti čatboti un radīti arvien jauni mākslīgā intelekta risinājumi datu analītikā.
Piemēram, uzlabojot procesus un IT sistēmas, plānots ieviest risinājumu, kas ļaus identificēt un novērst problēmas tīklā vai Wi-Fi rūterī, pirms vēl tās iestājušās un klients tās ir pamanījis. Digitālā transformācija ļaus daudz ērtāk un vienkāršāk saņemt pakalpojumus digitālajā vidē – vienkārši un ātri atrast savai vajadzībai piemērotu risinājumu, to pieteikt un saņemt minimālā termiņā, lielāko darbu paveicot automatizētām sistēmām, kas izslēdz cilvēcīgas kļūdas faktoru un ļauj risinājumu ieviest daudz ātrāk. Savukārt, attīstot automatizētas un personificētas komunikācijas rīkus, klienti varēs ātrāk un vienkāršāk saņemt precīzu nepieciešamo informāciju, samazinot konsultācijas ilgumu pat sešas reizes – piecas minūtes līdzšinējo 20-30 minūšu vietā.
Ambīcija – jaunie risinājumi un eksporta tirgus kāpināšana
Jaunajā biznesa stratēģijā balstītā nosaukuma un zīmola maiņa ir nākamais loģiskais attīstības solis. Lattelecom jau sen izvērsies ārpus telekomunikācijas jomas un arvien mazāku nozīmi ieņem kādreizējais biznesa pamats – balss pakalpojumi, dodot vietu dažādiem jaunajiem risinājumiem – sākot no interneta, televīzijas un saviem TV kanāliem līdz Tet elektrībai, gudrajai mājai, datu centra risinājumiem utt. Arī Latvijas sabiedrība arvien vairāk pāriet uz digitālo vidi – pērn Lattelecom digitāli apkalpoto klientu īpatsvars audzis teju divkārt – no 27% līdz 46%, un uzņēmumam jāmainās tiem līdzi – gan savos procesos, gan sniegtajos pakalpojumos. Cilvēkiem ērti un vienkārši lietojami produkti un pakalpojumi tiks attīstīti biznesa stratēģijā definētajās trīs ekosistēmās – Māja, Darbs, Dati.
Lattelecom pārliecinoši iezīmējis savu vietu eksporta tirgos, kuru ienākumi veido desmito daļu no uzņēmuma apgrozījuma. Piemēram, 70% no uzņēmuma datu centra biznesa sastāda eksports, un Ukrainā Lattelecom ir starp trim lielākajiem mākoņpakalpojumu nodrošinātājiem. Veiksmīgā eksporta pieredze Baltijas valstīs, Ziemeļeiropā un Austrumeiropā ļaus Tet pilnvērtīgi attīstīt eksporta potenciālu.
VVZ
cony
zoss