Kopumā šogad tiks rekonstruēti deviņi klientu apkalpošanas centri visā Latvijā, kā arī izveidots jauns centrs topošajā tirdzniecības ēkā Akropole. Sniedzot papildu ērtības un modernizējot savstarpējo saziņu, uzlabojumi Tele2 pašapkalpošanās servisā ir gaidāmi jau marta beigās.
Aizvadītajā gadā kopumā Tele2 klientu centros klienti tika apkalpoti 4,8 miljoni reizes, bet digitālajā vidē – vairāk nekā 10 miljonu reižu. Turklāt gada laikā Tele2 interneta mājas lapas un pašapkalpošanās portāla apmeklētāju skaits palielinājies par 30%.
"Iepriekšējā gada laikā ir augusi klientu apmierinātība ar Tele2 sniegtajiem pakalpojumiem, un mēs vēlamies šo pozitīvo tendenci saglabāt arī turpmāk. Tādēļ arī šogad aktīvi turpināsim investēt klientu apkalpošanā, modernizējot klientu centrus un piedāvājot klientiem arī daudz plašākās iespējas digitālajā vidē, lai viņiem būtu iespēja vēl ērtāk apmaksāt rēķinus, saņemt Tele2 komplimentus un pieslēgt jaunus pakalpojumus," uzsver Tele2 komercdirektors Raivo Rosts.
Aizvadītajā gadā kopumā Tele2 tīkla attīstībā investēja aptuveni 9,5 miljonus eiro, kas ir par 11% vairāk nekā 2017. gadā.