Pasākums tika atklāts ar “Stay Sharp LIVE” organizatora, mārketinga eksperta un “Sharpify” radītāja Nika Jansona uzrunu. Četru stundu garumā viņš klātesošos iepazīstināja ar to, kā no A līdz Z attīstīt savu mārketingu un pārdošanu, sniedzot reālus padomus, kas ilgtermiņā palīdz audzēt biznesa apgrozījumu un peļņu. Šo prezentāciju “Stay Sharp LIVE” auditorija organizatoru veiktajā aptaujā arī atzina par iedvesmojošāko un ar lielāko pievienoto vērtību. “Uzņēmēji var ļoti daudz mācīties viens no otra, un es vēlos dalīties ar savām zināšanām un pieredzi, veicinot Latvijas biznesa attīstību. Vietējiem uzņēmējiem ir milzīgs potenciāls, kas ne vienmēr tiek izmantots. Bailes izgāzties un nezināšana ir vieni no galvenajiem faktoriem, kas bremzē biznesa izaugsmi, tāpēc pasākuma laikā mēs klātseošos iepazīstinājām ar reālām biznesa stratēģijām, kas palīdz sasniegt labākus rezultātus gan biznesā, gan dzīvē, kļūstot par sevis labāko versiju,” norāda N.Jansons.
Tāpat auditorija novērtēja arī fintech uzņēmēja Matīsa Ansviesuļa prezentāciju. Viņš ir izveidojis un attīstījis dažādus biznesus 15 valstīs, apgrozot vairāk nekā 200 miljonus eiro gadā. “Stay Sharp LIVE” pasākumā M.Ansviesulis dalījās savā pieredzē par to, kā attīstīties, kad jūties iesprūdis, kā arī, kā sasniegt jaunas virsotnes. “Uzņēmējiem nemitīgi nākas saskarties ar izaicinājumiem, tāpēc būtu svarīgi atcerēties visiem sen zināmu faktu - nedrīkst apstāties pie pirmās neveiksmes! Lielākā daļa uzņēmēju vēlas audzēt sava biznesa apjomus un es būšu godīgs - tā nav raķešu zinātne. Desmitkāršot sava uzņēmuma apgrozījumu ir sarežģīti, taču ne neiespējami. Tas prasa lielu darbu un ne visi tam ir gatavi,” atzīmē M.Ansvieslis, kurš “Stay Sharp LIVE” auditoriju iepazīstināja ar savu veiksmes formulu, kas viņam ir palīdzējusi uzbūvēt miljonu vērtas kompānijas.
Par trešo iedvesmojošāko runātāju auditorija savukārt atzina Aināru Šleseru, kurš savā prezentācijā runāja par to, kā atrast pareizos partnerus un veidot partnerattiecības tā, lai tās palīdzētu ģenerēt naudu.
“Stay Sharp LIVE” pasākums norisinājās no pulksten 9:00 līdz 18:30 un 90% auditorijas nepameta pasākumu līdz pat beigām. Tas ir ļoti labs rādītājs, uzskata N.Jansons. “Šis fakts lieliski apliecina, ka vietējie uzņēmēji ir izsalkuši pēc jaunām zināšanām un viņiem ir nepieciešami šāda tipa pasākumi. Tā tiešām bija nereāla pieredze - gan mums, organizatoriem, gan arī dalībniekiem. Lai nodrošinātu nepieciešamo enerģijas līmeni, ik pēc stundas auditoriju karsēja dejotājas, sniedzot arī vairākus deju priekšnesumus. Šovs un sarunas ļāva mums visiem būt uz viena viļņa, un es esmu pārliecināts, ka daudziem apmeklētājiem “Stay Sharp LIVE” bija kā jauns pagrieziena punkts, lai paceltu savu biznesu citā līmenī,” spriež N.Jansons.
Šis bija jau trešais “Stay Sharp LIVE” pasākums, kas vienkopus pulcēja vairāk nekā 750 dalībniekus, kā arī tādas iedvesmojošas biznesa personības kā Niks Jansons, Matīss Ansviesulis, Antons Sapriko, Ainārs Šlesers, Jānis Stabiņš, Elīna Didrihsone, Pauls Kundziņš un Artis Daugins. Viņi dalījās savā pieredzē par to, kā pacelt uzņēmumu jaunā līmenī, kā efektīvi vadīt pārrunas un izveidot komandu, kas menedžē biznesu bez īpašnieka, kā attīstīt auditoriju un veidot zīmolu, kā būt veiksmīgiem ārvalstu tirgū, kā arī, kādas mārketinga un pārdošanas taktikas izmantot, lai klienti stāvētu rindā.
Pirmais “Stay Sharp LIVE” pasākums norisinājās pērnā gada jūnijā “Kempinski Hotels” vienkopus pulcējot ap 100 dalībniekiem, bet otrais aizvadīts pagājušā gada oktobrī ATTA centrā, dalībnieku skaitam pārsniedzot 600. Nākamais “Stay Sharp LIVE” pasākums ieplānots 2026. gadā un organizatori prognozē, ka dalībnieku skaits tajā varētu pārsniegt jau divus tūkstošus.