Jau pāris nedēļu piedzīvojam milzīgu skandālu saistībā ar jauno elektrovilcienu defektiem, kuru dēļ vilcieni palikuši gan "nekurienes vidū", gan vispār nav izbraukuši maršrutā un tamlīdzīgi. Cilvēkiem tāpēc nācies salt, kavēt darbu un nav bijis iespējams laikus tikt savā galamērķī. Šajā kontekstā ļoti pārsteidz stils un metodes, kā vilcienu operators Vivi risinājis krīzes komunikāciju, patiesībā nevis risinājis, bet radījis vēl lielākas sabiedrības dusmas un nu jau arī izsmieklu par atbildīgajiem. Kā jūs vērtējat šo Vivi komunikācijas stilu ar sabiedrību un medijiem – tā nav tāda kārtīga atbildīgo komunikācijas speciālistu izgāšanās?
Šajā situācijā ir divas problēmas. Viena, protams, ir komunikācijas problēma, bet ko tu vari komunicēt pēc būtības? Tas, ka vilciena nav, – to nevajag komunicēt, to cilvēki tāpat ierauga, stāvot un salstot uz perona. Taču lielāka ir otra problēma – ka tev nav risinājuma, plāna B. Respektīvi, ja mums neiet vilcieni, varbūt iet autobusi un tu tos cilvēkus aizved ar autobusiem. Tā mēdz gadīties: vilciens salūst, piebrauc autobusi un aizved pasažierus. Kāpēc tā problēma tik saasināti tiek
Visu rakstu lasiet avīzes Diena ceturtdienas, 11. janvāra, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt klikšķinot šeit!
Raksta cena: €1.00