LTV1 septembrī ieguva tikai 7,5% skatīšanās laika daļu, kas raksturo kopējo TV auditorijas sadalījumu. Sergejs Kārītis, sabiedriskās televīzijas kurators Nacionālajā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomē (NEPLP), sola jau ceturtdien par to runāt NEPLP sēdē. Reitingu pazemināšanās ir loģiska digitalizācijas dēļ, atzīst S.Kārītis, taču uzsver, ka LTV nevajadzētu pārāk atpalikt no Latvijas populārākajiem komerckanāliem. Analizējot komerctelevīziju reitingus vairāku gadu griezumā, redzams, ka populārāko kanālu TV3 un LNT reitingi arī samazinājušies, tomēr līdz LTV zemajam rādītājam šiem kanāliem vēl tālu.LTV1 reitingi zemo punktu sasnieguši priekšvēlēšanu karstākajā laikā, ko Vidzemes Augstskolas lektors Jānis Juzefovičs skaidro ar neveiksmīgo priekšvēlēšanu raidījumu plānojumu un saturu - diskusijas, izkaisītas pa dažādiem raidījumiem, bijušas vienveidīgas un žurnālistiski vājas. S.Kārītis norāda, ka televīzijas bija pārsātinātas ar priekšvēlēšanu raidījumiem, jo šajā lauciņā aktīvāk sāka spēlēt arī komerctelevīzijas, tomēr LTV diskusijas esot saņēmušas daudz kritikas NEPLP Mākslinieciskās padomes sēdē.LTV valdes loceklis Edgars Kots atzīst, ka viņam vajagot detalizētu informāciju, lai izskaidrotu, kāpēc reitings kritis. Viņaprāt, septembra reitings neliecinot par LTV priekšvēlēšanu programmas izgāšanos, jo kopējo kanāla skatīšanās daļu varot ietekmēt arī tas, ka konkurenti raida naktīs, kā arī cita veida programma, ko komerctelevīzijas piedāvā, ne tikai politiskie raidījumi.**_Pilnu Vitas Dreijeres rakstu lasiet laikraksta Diena ceturtdienas numurā vai sadaļā "Šodien laikrakstā"!_**
LTV1 reitingam būtisks kritums; zemais rādītājs nav skaidrojams ar negaidītu neveiksmi
Ar nogāzi, kurā izveidots tramplīns, varētu ilustrēt Latvijas Televīzijas (LTV) pēdējo gadu skatīšanās reitingu līkni. TNS dati liecina, ka septembrī LTV1 kanāla reitingi ir noslīdējuši bedrē, taču zemais rezultāts nav izskaidrojams ar negaidītu neveiksmi, jo lejupslīde bijusi stabila. LTV vadība neuzskata, ka reitings jāņem par atskaites punktu satura kvalitātes mērīšanā, tomēr eksperti norāda - lai arī LTV nevajadzētu mesties konkurences cīņā ar komerctelevīzijām par reitingiem, tomēr sabiedriskā televīzija arī nevar būt tāda, ko cilvēki neskatās, ceturtdien raksta laikraksts Diena.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.