Blaumaņa ielas atbrīvošanu no transporta plūsmas izmantoja gan uzņēmēji, kas bija izvietojuši dažādas ēdienu un dzērienu tirdzniecības vietas, gan vietējie iedzīvotāji un nevalstiskās organizācijas, piedāvājot dažādas izklaides iespējas. Blaumaņa ielas, Kr.Barona ielas un Pērses ielas skvērā Rīgas domes Satiksmes departaments bija izveidojis stendus ar informāciju par iecerētajiem mobilitātes pasākumiem galvaspilsētā, tāpat bija iespējams pārrunāt iecerēto ar Satiksmes departamenta vadību, pilsētplānotāju Viesturu Celmiņu un pārstāvjiem no apvienības Pilsēta Cilvēkiem un Rīgas Centra attīstības biedrības.
Rīgas domes priekšsēdētājs Oļegs Burovs (GKR) informēja, ka nākamais eksperiments paredzēts martā, kad gājējiem un velobraucējiem varētu tikt slēgta Ģertrūdes iela, savukārt aprīlī kārta pienāks Stabu ielai. "Kopā ar speciālistiem atzinām, ka Barona iela un Miera tomēr nebūtu labākā vieta šādām aktivitātēm drošības apsvērumu dēļ. Tā vietā esam iecerējuši maijā slēgt satiksmei Brīvības ielu pie Ministru kabineta un Tērbatas ielas posmu pie Saktas ziedu tirgus," norādīja Burovs.
Kā iepriekš ziņots, katra mēneša pirmajā sestdienā Rīgas dome plāno slēgt privātajam transportam kādu no centra ielām, atvēlot to gājējiem un velobraucējiem. Mobilitātes eksperimenta mērķis ir atdzīvināt pilsētas centru, veicinot iedzīvotāju mobilitāti un pilsētvides attīstību.
Pirmā vieta, ko slēdza privātajam transportam, bija Tērbatas ielas posms.
Rezultāts?
hmm
Kuzja un Muris