"Pieļauju, ka ir ne mazums cilvēku, kuri uzskata, ka ja jau tās ir man piederošas automašīnas, tad es arī noteikti esmu šai krāpniecībā iesaistīts. Patiesībā, tieši es esmu tas, kurš šajā policijas aktivitātē ir visvairāk ieinteresēts, jo ceru, ka tagad gan manu mašīnu taksometru vadītāji, gan arī citu taksometru kompāniju šoferi būs tramīgāki un iepriekšējā šoferu visatļautība mazināsies," norādīja G.Aksjonovs.
"Arī es esmu ieinteresēts, lai ar manām mašīnām pasažierus vestu tikai glīti ģērbti, pieklājīga izskata, bet galvenais godīgi šoferi. Taču tā diemžēl nav, un mans darbs ikdienā līdz šim ir vairāk bijis vērsts nevis kompānijas attīstību, bet gan cīnoties ar šoferiem un risinot klientu sūdzības," atzina G.Aksjonovs.
Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs atklāja, ka ik mēnesi taksometru uzņēmumam jāmaksā 8 100 latu, lai drīkstētu strādāt lidostas teritorijā. "Šī summa tiek proporcionāli sadalīta uz katru taksometru, un šoferim tā savukārt ir jāatpelna," skaidroja G.Aksjonovs.
"Lai gan šī pārbaude bija skārusi tikai Rīga Taxi taksometrus, uzskatu, ka līdzīgas problēmas ir arī citās firmās, tai skaitā tajās, kuras darbojas lidostā. Pieredzējušu taksometru vadītāju jau Rīgā vairāk nekļūst, un tos, kurus par līdzīgiem pārkāpumiem mēs esam izmetuši ārā, jau pēc mirkļa var redzēt pie citās taksometru kompānijās. Tieši tāpēc mēs savulaik ierosinājām taksometru vadītāju licenzēšanu, lai šādiem negodīgiem šoferiem liegtu iespēju strādāt profesijā," atgādināja G.Aksjonovs.