Kā ziņoja Diena, no Liepājas metalurga Kreditoru kluba kopš aprīļa sākuma Prudentia Advisers tiek maksāta fiksēta samaksa. Spriežot pēc neoficiālas informācijas, tie ir 15 000 latu nedēļā, tātad līdz šim Prudentia varētu būt saņēmusi ap 270 000 latu. Šī summa gan tikšot atskaitīta no kopējās veiksmes prēmijas, kas var sasniegt pusmiljonu latu, norādījusi Valsts kase.
K.Krastiņš skaidroja, ka "dienā tas neatbilst un atalgojuma sistēma ir sarežģītāka". "Arī katru mēnesi alga tiek pārskatīta atbilstoši darbiem, kas ir izdarīti un kas ir jādara," atzina valdes priekšsēdētājs.
Viņš stāstīja, ka Prudentia ir līgums ar pieciem klientiem, no kuriem valsts esot lielākais. "Prudentia ir tāda pati banka kā citas bankas Latvijā, tikai esam investīciju banka un nenodarbojamies ar komunālo maksājumu maksāšanu un neizsniedzam kredītus un kredītkartes, bet mēs esam pietiekami liela organizācija - 30 darbinieki. Darbojamies atbilstoši starptautiskajiem standartiem. Tā man, protams, grūti spriest, vai tas ir adekvāti vai neadekvāti, kādā veidā mēs tiekam atalgoti. Par to lai spriež mūsu klienti. Tas laikam nebūtu ētiski, ja es teiktu, ka man vajag vairāk vai nē, es esmu pārāk dārgs vai tamlīdzīgi," uzsvēra K.Krastiņš.
Jautāts, vai kreditori novērtē Prudentia sasniegumus un vai pēc tā nosaka, kāds būs nākošā mēneša līgums, K.Krastiņš sacīja, ka "jā, klients ir karalis". "Klients jebkurā laikā var atteikties no mūsu pakalpojumiem," atzina Prudentia pārstāvis.
Uz jautājumu, vai klients vērtē rezultātu, K.Krastiņš uzsvēra, ka "visu laiku vērtē". "Mūsu darbs parasti sadalās divās daļās. Un šī darba apmaksa - viena ir kaut kāda fiksētā atlīdzība, ja tā var izteikties, kas ir piesieta noteiktiem konkrētiem darbiem un laikam, izstrādātiem dokumentiem, sasniegtam starprezultātam, bet pamatmotivācija - zināmi procenti no iegūtā labuma. No naudas, ko iegūst mūsu klients. Mūsu pamatmērķis ir investoru piesaiste un zināmi procenti, ko investors ieguldīs Liepājas metalurgā," skaidroja K.Krastiņš.