"Es personīgi esmu par to, lai Latvijā būtu divas privātās televīzijas. [..] Tas ir mediju plurālisms un jebkurā normālā demokrātiskā valstī ir vismaz trīs rīta avīzes un arī vismaz divas vai trīs televīzijas kompānijas. Un tas fakts, ka mums bija šīs divas privātās, tas ir ļoti apsveicami, jo tas palielina konkurenci. Jo vairāk informācijas avotu ir valstī, jo vairāk tas palielina informācijas daudzveidību," uzskata S. Veinberga.
Viņa norādīja, ka pasaulē vērojama mediju monopolizācija, turklāt lielie mediju koncerni ražo unificētu mediju produkciju, jo tas ir vieglāk un ērtāk: "Tāpēc mēs nebrīnamies, ka tas pats Cosmopolitan iznāk visās valodās dažādās valstīs. Tas pats iznāk visur, un īpaši televīzijas raidījumu formāts iznāk visur vienāds."
Procesi mediju tirgū nav simpātiski, novērojusi S. Veinberga, jo nacionālā kapitāla mediji skaita ziņā aizvien vairāk sarūk.