Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā -2 °C
Daļēji apmācies
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Zanders: Daiļrunīgie valsts eksāmenu rezultāti

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
emils
e
Don't you worry Child - Swedish House Mafia... ...ES PAT NEJAUTASU ...CIK TAS MAKSAJA .... faktu kopums,... ...MANI TAS NEINTERESE...KA IZNEMOT VIENU - CILVECIBA !
lasītājs
l
Subjektīvas versijas par vēsturi ir laba lieta, bet paanalizēt standartu un programmu - vēl labāk.
Lynx
L
Piedod, bet tā arī nesapratu par ko stāsts...
ppppo
p
īsta komjaunieša cienīgs rakstiņš. malacītis :D.
liga
l
sliktie rezultāti ir skaidrojami ar divām lietām. Pirmkārt vēsturi kārto profesionālo skolu audzēkņi, kuri to apgūst viena nevis triju gadu laikā, otrkārt visbiežāk vidusskolā vēsturi kārto tie skolēni, kuri neko citu nevar nokārtot.Tā lūk.
K-K
K
... Vesture ir fabula, kurai ir piekrisana ...' ta Napoleons Bonaparte ... ... Citiem vardiem, jamaca un jastrada ar tezem , lai pieraditu patiesibu, un, piesaistitu jauno paaudzi, kurai pie pirkstu galiem atrodas faktu juras ... ... Tikai ne ar ne sausu faktalogiju pievilksim jaunos vestures parrakstisanai...un to intensivu piedalisanos saja vajadziga pasakuma !!!
HH
H
Vispar jau eksamenu rezultati liecina tikai par eksamenu sastaditaju profesionalitati, vairak ne par ko citu. Tie nav salidzinami ar citiem gadiem! Reali tiek merkets uz normalo sadalijumu, t.i. videjam ir jabut 50%. Ja ir zemak - tam var but pamats, ja eksamenu liek ari daudzi vaji sagatavoti (ja negrib izraisit parak mazu gradaciju gudrio gala). Tatad ari ar matematikas eksamenu, kura lika 17 tukstosi, viss ir kartiba. Problema ir franchu valodas eksamens, kursh ir sastadits parak viegls.
fzss
f
kādi mācītāji, tāds rezultāts- vieni izliekas -ka māca, otri izliekas -ka mācās:PPP
Zander
Z
Zander, piedod, bet tu atgādini idiotu, jo labi zini, ka bērni nav vainīgi, viņi nespēj vairs labāk mācīties, tīri fiziski, NESPĒJ !!!!!! Pacenties to saprast, muļķi.
labi
l
Atbilde ir ļaunpratīga moderno tehnologiju izmantošana ar mērķi sagraut bērnu intelektuālās spējas, un Latvijā tas tiek lietots gandrīz visā valstī.
  • 1
  • 0
ee
e
Kādā ziņā nespēj? Jāspēlē Ipadā spēlītes?
  • 5
  • 1
taisnība
t
Zander, Tev ir taisnība!
SandrisR
S
Es tiem prātīgajiem mērītājiem nepiekrītu. Jāprot mērīt vienu reizi, bet precīzi un tad nogriezt.
jjj
j
2013.gada CE vēsturē: http://visc.gov.lv/vispizglitiba/eksameni/dokumenti/uzdevumi/2013/vidussk/12kl_vesture.pdf
!
!
Strādāju intelektuālu darbu. Pilnīgi viss, ko man mācīja algebras stundās (turklāt diezgan vardarbīgi, jo matemātikas skolotāji mīl savu priekšmetu, bet neprot strādāt ar bērniem), ir aizmirsies, jo no tā visa man dzīvē nav bijis nepieciešams pilnīgi nekas. Nulle. No tā es secinu, ka par matemātikas eksāmenu rezultātiem uztraukties ir lieki. Jo tā ir joma, ko vajadzēs tikai tehniskiem cilvēkiem. Un tāda lieta, kas jāmāca specializēti tur, kur tu iegūsti augstāko izglītību. Ar tīro ģeometriju un fiziku situācija ir mazliet savādāka.
jautaajiens
j
!, no kura laika meliigu komentaaru drukaasana un nepieskaitaamaa teelosana (kaa sodien, kad nobijes pats no saviem komentiem un bljaavi, ka neesi tos rakstiijis) buutu intelektuaals darbs?
  • 1
  • 1
(*****)
(
Piekrītu pilnībā!
  • 1
  • 1
!
!
Es teicu, ka lieki ir uztraukties par citu cilvēku spējām un interesēm. Lieku mācību priekšmetu nav, tikai tie ir vajadzīgi īstajā vietā un laikā. Tas ir kā ar puķu laistīšanu. Ūdeni faktiski vajag visām, bet visām to nevajag vienādā daudzumā un biežumā. Dosim ūdeni tiem, kam slāpst nevis mērcēsim tajā visus, kam to teorētiski vajadzētu. Algebrai ir vieta vidusskolā, ar novirzi uz eksaktajām zinātnēm vēlākās studijās.
  • 7
  • 2
(*****)
(
Vispār jau lielākā daļa skolā apgūstamie priekšmeti vēlākā dzīvē ir noderīgi ja nu vienīgi krustvārdu mīklu minēšanā. Cik gan daudziem palīdz govs kuņģa uzbūves, piecpēdu jamba un trohaja pantmēra vai domnā notiekošo procesu pārzināšana, taču tas nenozīmē, ka apgūstamie priekšmeti ir lieki – to apguve dod vispārīgas zināšanas par daudzām lietām un, galvenais, dod prasmes mācīties
  • 7
  • 1
ES
E
Un kur tad vecā atziņa, ka galvenā vēstures mācība ir tā, ka no vēstures neko nemācās? Tā joprojām ir spēkā. Gribētos atgādināt arī par matemātiku, kas attīsta spēju vispārināt un atrast vienādo atšķirīgajā. Vēsture un matemātika ir tās zinātnes, kas liek apšaubīt šodienas unikalitāti un personu ārkārtīgo neatkārtojamību. Tas mazliet piezemē, bet gribas jau justies kā dimanta pogai pie laika debesīm.
Toto
T
Kopš esmu sastapis Latvijas augstskolu beidzējus, latviešus, kuriem nav nojausmas, kad noticis 2. pasaules karš, un ir tikai aptuvens priekšstats, kad proklamēta Latvijas Republika, ne par ko vairs nebrīnos. Uz manu jautājumu, vai tad tiešām pat tas skolā nav mācīts, viņi vaļsirdīgi atbildēja: "Mācīja, kā nu ne. Bet mani tas priekšmets neinteresēja, un es to nemācījos."
Oi
O
Tas i' siikums...es esmu sastapis studenti,kas studee jurispundenci,bet nevar sakariigi salikt kopaa triis vaardus dzimtajaa valodaa. Kaadi otrie pasaules kari...tie vispaar ir jautaajumi no kategorijas fantastika.
  • 1
  • 0
!
!
Bet vai tam ir kāda nozīme, ja valsts pārvalde neatkarību atdod ES institūcijām?
  • 2
  • 6

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Koalīcija brīdināta par "restartu"

Nervozitāte par to, ka dažiem valdības ministriem drīz nāksies mainīt nodarbošanos, šonedēļ Saeimā un valdības namā sasniedza jaunu pakāpi. Ministru prezidente Evika Siliņa (JV) sarunā ar koalī...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē