Līdz šim NEPLP budžetā šim mērķim bija paredzēti 33 200 eiro, par kuriem iecerēts izveidot trīs Saeimas priekšvēlēšanu diskusiju raidījumus komerctelevīzijās. Pretendenti tiks izraudzīti konkursa kārtībā.
Papildu līdzekļi tika prasīti, ņemot vērā Krievijas agresijas pret Ukrainu atspoguļojuma ietekmi uz Latvijas nacionālo informatīvo telpu. Atvēlētie 27 000 eiro tiks izlietoti vēl četru priekšvēlēšanu televīzijas diskusiju veidošanai komerckanālos, lai "nepastarpināta informācija par politisko situāciju un alternatīviem politiskajiem piedāvājumiem [...] sasniegtu maksimāli plašu auditoriju un vēlētājiem būtu iespējams izdarīt apzinātu izvēli".
Priekšvēlēšanu aģitācijas likums paredz, ka Saeimas, Eiropas Parlamenta un pašvaldību vēlēšanu gadā NEPLP papildu valsts nodrošinātam priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaikam plāno finansējumu priekšvēlēšanu raidījumu veidošanai sabiedriskajos medijos un komerctelevīzijās.