Sūdzību skaits šajā jomā pieaug un Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) šogad kolektīvās iepirkšanās portāliem pievērsīs īpašu uzmanību, jo PTAC saņem arvien vairāk sūdzību, ziņo laikraksts. Pēc PTAC Patērētāju informācijas un komunikācijas daļas vadītājas Sanitas Gertmanes Neatkarīgajai stāstītā, līdz šim ir saņemtas aptuveni 40 sūdzības no patērētājiem. «Pārsvarā cilvēki sūdzas, ka viņiem neļauj realizēt atteikuma tiesības, ka nav norādīta pilnīga informācija par pakalpojumu vai preci, to piedāvājot, tāpat arī – ka solītā atlaide nemaz nav reāla, jo kāds pakalpojums vai prece ir maksājis tikpat, to pērkot arī bez kupona,» avīzei sacīja S. Gertmane.
Līdzīgi kā citos attālinātās iepirkšanās gadījumos, arī izmantojot kolektīvās iepirkšanās portālu pakalpojumus, patērētājam ir tiesības no kupona atteikties 14 dienu laikā, protams, ja tas nav sākts izmantot, Neatkarīgajai skaidroja S. Germane. Savukārt gadījumos, ja patērētājam ir pretenzijas par preces vai pakalpojuma kvalitāti, PTAC iesaka vērsties pie attiecīgās preces pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja. «Ņemot vērā, ka šāds pakalpojums kā kuponu pirkšana/pārdošana ir diezgan jauns, normatīvie akti skaidri nedefinē, pie kā patērētājam jāvēršas, ja ir vēlme atteikties no kupona vai pieteikt pretenziju. Tomēr, ja problēmas ir ar pašu preci vai pakalpojumu (ne kuponu) – par atbilstību līguma noteikumiem jāvēršas pie attiecīgās preces vai pakalpojuma pārdevēja,» skaidroja S. Gertmane.