Saskaņā ar LRA un pētījumu aģentūras TNS datiem, visvairāk audzis vides reklāmas tirgus - par 20%. Par 6% palielinājies radio reklāmas tirgus, par 5% - žurnālu, par 2% - interneta, bet par 1% - televīzijas reklāmas tirgus.
Kritums vērojams kino un avīžu reklāmas tirgū, kur tas ir bijis attiecīgi 10% un 9%. Šīs ir vienīgās mediju reklāmas tirgus jomas, kur joprojām vērojams kritums.
Vislielāko Latvijas mediju reklāmas tirgus daļu - 45% jeb 11,5 miljonus latu - aizņem televīzijas reklāmas. Otrajā vietā ar 15% jeb 3,7 miljoniem latu ierindojās interneta reklāmas tirgus, bet trešajā vietā ar 11% jeb 2,8 miljoniem latu ir radio reklāmas.
Minētajiem segmentiem seko vides reklāmu un žurnālu reklāmu tirgus katrs ar 10% un attiecīgi 2,6 un 2,5 miljoniem latu un avīžu reklāmu tirgus ar 9% jeb 2,2 miljoniem latu.
Kino reklāmas apjoms kopējā Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomā nesasniedz pat vienu procentu un ir 99 000 latu.
Kā ziņots, avīžu reklāmas tirgū 2012.gadā bija vērojams kritums par 13%.
Šī gada pirmajos sešos mēnešos lielākais reklāmdevējs Latvijā ir bijis mobilo sakaru operators "Tele2".
"Tele2" visvairāk reklamētie zīmoli ir "Tele2" un "Zelta zivtiņa".
Otro pozīciju ieņem saimniecības preču vairumtirgotājs "Procter & Gamble", kas reklamējis zīmolus "Ariel", "Blend-a-med" un "Fairy".
Straujāko kāpumu piedzīvojis pārtikas vairumtirgotājs "Unilever Baltic", kas reklamējis zīmolus "Ingman", "Dove" un "Algida". No septītās vietas tas nokļuvis trešajā un atvirzījis vienu vietu zemāk "Latvijas Mobilo telefonu" (LMT). LMT visvairāk reklamējis zīmolus LMT un "O Karte".
Tāpat kā gadu iepriekš Top 5 noslēdz parfimērijas un kosmētikas vairumtirgotājs un "Henkel Latvia", kas reklamējis zīmolus "Schwarzkopf", "Persil" un "Bref".