Ministrs gan atzina, ka šī summa varētu arī mainīties, jo vēl plānotas diskusijas par budžeta jautājumiem.
Tāpat LCB tika informēts par publiskās privātās partnerības projekta (PPP) - Ķekavas apvedceļa - gaitu. Šobrīd tiek pabeigts darbs pie projekta finanšu-ekonomiskā izvērtējuma. Tāpat ir izsludināts iepirkums par ietekmes uz vidi novērtējuma veikšanu, kā arī notiek sarunas par finansējuma piesaisti.
Puses arī pārrunāja ceļu būvniecības kvalitātes jautājumus. Matīss informēja, ka līdz 2015.gada septembrim veikti gandrīz 12 000 būvmateriālu kvalitātes pārbaužu.
2015.gadā lielākie autoceļu būvniecības objekti Latvijā bijuši remontdarbi uz Liepājas šosejas, kur kopējās investīcijas ir ap 38 miljoniem eiro, kā arī darbi uz Klaipēdas šosejas ar finansējuma apjomu 15,1 miljona eiro apmērā. Savukārt 2016.gadā lielākie būvdarbi notiks uz Valmieras šosejas ar kopējām izmaksām 18,15 miljonu eiro apmērā.
Ministrs atzina, ka autoceļu būvniecības darbi norit ātros tempos, tāpēc, iespējams, ka 2014.-2020.gada Eiropas Savienības fondu plānošanas perioda finansējumu varētu apgūt jau līdz 2019.gadam.