Līdz 7.maijam būvdarbi notiks atbilstoši valsts AS Latvijas dzelzceļš noteiktajiem laika periodiem - galvenokārt naktīs, kad nekursē vilcieni.
Šī dzelzceļa sliežu līnija ir ar intensīvu dzelzceļa satiksmi, tādēļ būvdarbus pārsvarā ir atļauts veikt tikai naktīs. Šajā laikā tiks rūpīgi sekots līdzi, lai netiktu pārkāpts pieļaujamais trokšņu un vibrācijas līmenis.
Satiksmes departaments aicina iedzīvotājus pret būvdarbu laikā radītajām neērtībām izturēties ar sapratni.
Minētajā laikā plānots veikt rievsienas demontāžu, kontakttīklu pārbūvi un smago sastatņu montāžu, dzelzsbetona siju montāžu virs dzelzceļa, kā arī citus darbus.
Kā ziņots, tilta izbūvi Sarkandaugavā veic piegādātāju apvienību OTC, kurā ir apvienojušies trīs būvnieki - SIA Binders, AS LNK Industries un AS Latvijas tilti.
Tilta būvdarbi sākās 2020.gada 30.martā, bet tos pilnībā pabeigt plānots 2022.gadā.
Tilta izmaksas ir 45,4 miljoni eiro. No tām Eiropas Savienības Kohēzijas fonda finansējums 27,15 miljoni eiro, Latvijas valsts budžeta dotācija - viens miljons eiro, savukārt pārējais ir pašvaldības finansējums.