Turpmāk SPKC informatīvā tālruņa speciālisti iedzīvotāju zvanus uzklausīs darba dienās no plkst.8.30 līdz 19, savukārt brīvdienās - no plkst.9 līdz 17.
Skaidrojot šo lēmumu, SPKC norāda, ka, uzsākot informatīvā tālruņa darbību, pirmajā nedēļā tika saņemti vidēji 850 iedzīvotāju zvani dienā, bet šobrīd zvanu skaits ir sarucis līdz vidēji 200 zvaniem dienā.
Kopš 23.marta SPKC informatīvā tālruņa darbinieki ir atbildējuši uz 11 715 iedzīvotāju zvaniem, kas saistīti ar Covid-19, karantīnu, pašizolāciju, kā arī snieguši norādes par to, kur meklēt vairāk informācijas par interesējošo tēmu.
SPKC speciālisti atgādina, ka plašāka informācija par Covid-19 aktualitātēm pieejama SPKC tīmekļa vietnē www.spkc.gov.lv.