Jaunā problēma attiecas uz programmatūru, kurai jānodrošina zināmu monitoru pareiza darbība.
Testa laikā viens no monitoriem pēc tā ieslēgšanas nesāka korekti darboties, sacīja Boeing preses sekretārs.
"Mēs veicam nepieciešamos atjauninājumus un sadarbojamies ar Federālo aviācijas pārvaldi (FAA) par šo pārmaiņu iesniegšanu, lai mūsu klienti un piegādātāji tiktu informēti," piebilda uzņēmuma preses sekretārs.
"Mūsu augstākā prioritāte ir nodrošināt, lai 737 MAX būtu droša un atbilstu visām regulatoru prasībām pirms tās izmantošanas atsākšanas."
Boeing 737 MAX izmantošana pagājušā gada marta vidū tika pārtraukta visā pasaulē pēc divām šo lidmašīnu katastrofām, kurās gāja bojā 346 cilvēki. Gan Indonēzijas aviokompānijas Lion Air lidmašīnas Boeing 737 MAX 8 katastrofā 2018.gada oktobrī, kurā bojā 189 cilvēki, gan 2019.gada martā notikušajā Etiopijas aviokompānijas Ethiopian Airlines Boeing 737 MAX 8 avārijā, kurā dzīvību zaudēja 157 cilvēki. Katastrofas ir iedragājušas Boeing reputāciju un daudzi bojāgājušo tuvinieki vērsušies tiesā pret uzņēmumu.
Pagaidām nav skaidrs, kad Boeing spēs novērst 737 MAX tehniskos trūkumus, lai varētu atsākt šo lidmašīnu izmantošanu.
ha, ha
optimizācija
piekrītu optimizācijai