TenTree apsola par katriem desmit "laikiem" iestādīt vienu koku Indonēzijā, vienlaikus ar šo kampaņu nopelnot vērā ņemamu Instagram lietotāju atzinību. Atsaucoties uz sociālo mediju analīzes kompānijas SocialBlade datiem, TenTree ar šo kampaņu jau tikusi pie 300 tūkstošiem jaunu sekotāju.
TenTree ražo ilgtspējīgu un videi draudzīgu apģērbu un aksesuārus un par savu mērķi noteikusi kļūt par ekoloģiski progresīvāko zīmolu pasaulē. Par katru iegādāto produktu kompānija sola iestādīt desmit kokus.
Tomēr mežu atjaunošana nav tik vienkāršs process kā divreiz uzspiest uz telefona ekrāna - ir dažādi veidi, kā atjaunot mežu. Viens no tiem ir pazīstams kā dabiska reģenerācija, kurā dažas atmežotas teritorijas dabiski atjaunojas pašas, ja tās nepakļauj turpmākai izciršanai. Taču reizēm dabai nepieciešama cilvēku palīdzība, stādot noteiktu sugu kokus un atjaunojot izcirstās platības.
Indonēziju kā kampaņas objektu TenTree izvēlējusies, lai atjaunotu mangrovju mežus piekrastes apgabalos, kurus savulaik izpostījuši cunami kā arī izciršana, ko veic vietējie iedzīvotāji malkas ieguves un būvniecības nolūkos.
"Mēs esam sapratuši, ka liela mēroga mežu atjaunošanas projektam patiešām ir jēga, ja tajā iesaistās arī vietējā sabiedrība,"saka Derikss Emslijs, TenTree dibinātājs un izpilddirektors. Viņš uzsver, ka būtiski koku stādīšanas procesā iesaistīt vietējos iedzīvotājus un izglītot viņus par apmežoto teritoriju ilgtstpējīgu apsaimniekošanu.
TenTree neatklāj, cik šī Instagram kampaņa izmaksās, taču ir uzstādījusi limitu - iestādīs miljonu koku. Kompānija līdz šim daudzās pasaules valstīs jau iestādījusi 29 miljonus koku un plāno līdz 2030. gadam iestādīt kopumā miljardu.
Pravietisnejaukais