Tikai Zviedrijas, Norvēģijas un Latvijas pilotiem visos līdzšinējos 49 pasaules rallijkrosa posmos ir izdevies izcīnīt punktus. Tas ir unikāls sasniegums mūsu valstij, un par šīs sērijas turpināšanu jaunajā sezonā atbildību vajadzēs uzņemties Jānim Baumanim, kurš būs vienīgais Latvijas pārstāvis pasaules čempionātā. Atbildības slogs Jānim ir liels, taču, ja pagājušās sezonas otrajā pusē no Norvēģijas posma uzņemtais temps, kad katrā no atlikušajiem posmiem tika izcīnīti vismaz 10 punkti, tiks turpināts arī šogad, Latvijas līdzjutējiem būs pamats lepoties.
Vienīgais pasaules ieskaitē
Baumaņu ģimene, kas faktiski pilnā sastāvā ir iesaistīta rallijkrosa aktivitātēs, nav samazinājusi apgriezienus arī uz šo sezonu: Jānis Baumanis turpinās startēt austrieša Manfrēda Štola STARD komandā un būs vienīgais komandas pilots, kurš aizvadīs visus posmus, bet vecākais brālis Artis Baumanis centīsies pabeigt pērn iesākto darbu – kļūt par čempionu Super1600 klasē. No rallijkrosa skatuves gan nav pazudis arī Reinis Nitišs, kuram priekšā ļoti smaga cīņa par Eiropas čempiona titulu Supercar klasē. Vienīgais mīnuss, ka TV ekrānos Reini redzēsim krietni retāk, jo Eiropas čempionātā jāaizvada tikai pieci posmi, taču viņam noteikti plānos piedalīties arī cita veida sacīkstēs, lai saglabātu braukšanas iemaņas. Kā Jānis Baumanis tiks galā ar uzmanību un atbildību kā vienīgais latvietis pasaules čempionātā?
"Sūdzēties par uzmanību es noteikti nevarēšu, jo pasaules čempionātā ir divas reizes vairāk posmu nekā Eiropas čempionātā," atzīst Jānis Baumanis. "Kas attiecas uz atbildību un spiedienu, tad es to visvairāk izjutu 2016. gadā, kad debitēju pasaules līmenī. Savukārt šobrīd es varu paļauties uz savu pieredzi un absolūti elementāri atslēgties no visa, nedomājot par to, cik daudz cilvēku pie televīzijas ekrāniem Latvijā skatās uz mani."
Visu rakstu lasiet laikraksta Diena pirmdienas, 9. aprīļa, numurā! Ja ir vēlme laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!
Es