Aplikāciju, kas pieejama tikai zviedru valodā, sauc Fyllefilter (dzēruma filtrs), un tā pārbauda lietotāja motoriku, loģisko domāšanu u.tml., lai konstatētu, vai cilvēks nav pārmērīgi dzēris. IQ mājaslapā rakstīts, ka 45% zviedru vecumā no 18 līdz 35 gadiem ir izmantojuši sociālo tīklu Facebook reibumā.
Mājaslapā ir arī Fyllefilter interneta versijā, kas pārbauda, vai lietotājs mazāk nekā 10 sekundēs ar datora peli vai "noķert" odu, kas parādās datora displejā. Ja tas izdodas, lapa paziņo, ka cilvēks var droši doties sociālajos tīklos.
Alkohola lietošanas mazināšanas projekta gaitā jau agrāk ir izstrādāta aplikācija Fyllekameran (Dzērāju kamera). Tā darbojas, noregulējot taimeri uz brīdi, kad vakara svinēšanas gaitā varētu būt "ragi dūņās". Tad iPhone trauksme iezvanās, un lietotājs vai cits iedzeršanas dalībnieks var sākt filmēt notiekošo. Pēc 12 stundām telefons atkal iezvanās un var noskatīties iepriekšējās nakts nedarbus.
Pamācības video klipā, kas redzams IQ mājaslapā, taimeris tiek noregulēts uz plkst.2:00. Tajā brīdī lietotājs ir uzvilcis nakts stundai nepiemērotas lielas, iespējams, sieviešu, saules brilles un pie dzīru galda līgodamies, skaļi, bet nesakarīgi klaigā rupjības angļu un zviedru valodā.
IQ kustība atbalsta dažādus projektus, kuru mērķis ir mazināt alkohola lietošanu Zviedrijā, mācīt mērenību un atturēt nepilngadīgos no dzeršanas, tāpat arī izglītot vecākus un pilngadīgus ģimenes locekļus un draugus nepirkt alkoholiskos dzērienus nepilngadīgajiem. IQ mājaslapā skaidrots, ka kustību atbalsta zviedru alkohola mazumtirdzniecības monopola Systembolaget meitasuzņēmums IQ-initiativet AB, kas dibināts 2005.gadā, lai mazinātu alkohola patēriņu valstī.