Jaunā Rīgas teātra topošie aktieri necenšas pārsteigt ar sarežģītu uzdevumu veikšanu, bet atklāj savus priekšstatus par Jāņa Akuratera Kalpa zēna vasaru
Rozes Stiebras filma Saule brauca debesīs ir revolūcija. Protams, dziedošā revolūcija, kā jau tas Latvijā notiek, un tomēr – radikāls un ļoti nepieciešams pavērsiens
Režisora Ginta Grūbes dokumentālajā filmā Lustrum ir gan aktuāli vēsturiskas, gan kinematogrāfiskas kvalitātes – tā ir filma, nevis televīzijas raidījums
Divos vakaros Arēnā Rīga izskanējusi rokopera Lāčplēsis ar simfonisko orķestri un Latvijas valsts simtgadi ieskicējošas dziesmas. Svētki ir iekustināti un gaida turpinājumu
Valmieras teātra rudens repertuāra piedāvājumā ir visai atšķirīgi darbi – uz apcerīgumu orientētais Fantočini noslēpums un mazohisma tēmu rotaļīgi apspēlējošā Venēra kažokādā
Viktors Peļevins romānā Čapajevs un Tukšums velk paralēles starp budisma metafiziku un eksistenciālo haosu, kāds Krievijā valda gan pilsoņu kara laikā, gan deviņdesmitajos
Neparastais aktieru salikums ir galvenais āķis, ar ko vilina Maksima Durņenkova lugas Karš vēl nav sācies iestudējums Ļeras Surkovas režijā Mūzikas namā Daile
Jaunajā izstādē gleznotājai Daigai Krūzei ir izdevies panākt vēl vairāk rotaļīguma, brīvības, jūsmas par kaut ko mūsu daudzveidīgajā pasaulē ieraudzītu