Swedbank gandrīz 99% norēķinu notiek elektroniski. Internetbanka ir kļuvusi par drošu «atslēgu» citu uzņēmumu vai organizāciju e-pakalpojumu lietošanai. Tas sakrīt ar valsts izvirzīto mērķi: e-pakalpojumu attīstība, tādējādi veicinot izmaksu efektivitāti un uz klientu orientētu pakalpojumu sniegšanas principus.Un šāda virzība ir pieprasīta. Piemēram, tautas skaitīšanas anketas aizpildīšanai internetā izrādījusies vēl lielāka atsaucība, nekā plānots. Visbiežāk kā autorizācijas jeb pieslēgšanas līdzeklis tika lietota Swedbank internetbanka - 62% no visām internetbanku autorizācijām.
Autorizācija ar internetbankas palīdzību nozīmē personas identitātes apliecinājumu elektroniskajā jeb interneta vidē. Internetbankas klientiem ir iespēja ērti un droši piekļūt citu uzņēmumu elektroniskajiem pakalpojumiem - darot to no drošās internetbankas vides. Autorizēties pakalpojumam var arī tieši no pakalpojuma sniedzēja interneta vietnes - ar tā saucamo Bank Link pakalpojumu.
Klients, nospiežot saiti, nonāk internetbankas vidē. Ja klients vēlas autorizēties cita uzņēmuma pakalpojumam, tad, ievadot paroles savā internetbankā, viņš sniedz bankai apstiprinājumu - es piekrītu, ka banka šim konkrētajam pakalpojuma sniedzējam nosūta manu vārdu, uzvārdu un personas kodu. Tādējādi pakalpojuma sniedzējs spēj atpazīt klientu un sniegt viņam vajadzīgo pakalpojumu.
Klientam autorizējoties ar internetbankas starpniecību, tiek garantēta datu konfidencialitāte. Banka nosūta pakalpojuma sniedzējam tikai vārdu un personas kodu - ne šim pakalpojuma sniedzējam, ne kādam citam nepiederošam uzņēmumam nav pieejas pašai internetbankas videi, kontiem un citai konfidenciālai informācijai.