Pēc tikšanās ar Latvijas Valsts ceļu (LVC) un Latvijas Autoceļu uzturētāja (LAU) vadību ministrs pastāstīja, ka masveida bedrīšu remontu ceļu uzturētāji varēs sākt tad, kad laikapstākļi atbildīs darbu izpildes tehnoloģiskajām prasībām, proti, vidējā diennakts gaisa temperatūra būs virs +5 grādiem. Pašlaik vietām Latvijā tā naktīs nokrīt līdz pat -10 grādiem, piebilda ministrs.
LAU valdes priekšsēdētājs Vigo Legzdiņš minēja, ka bedres, kas rada avāriju iespējamību, pagaidām tiek aizklātas ar auksto asfaltu, taču tas nav tik efektīvs kā bitumena emulsija, ko var pielietot tikai gada siltajā laikā.
Autoceļu uzturētāji plāno, kas līdz 1.jūnijam bedres salabos uz visiem A klases jeb galvenajiem autoceļiem, līdz 15.jūnijam uz reģionālās nozīmes ceļiem, bet līdz jūnija beigām mazākas nozīmes ceļiem.
LVC vadītājs Ivars Pāže sacīja, ka bedru remontam uz ceļiem ar melno segumu atvēlēti septiņi miljoni latu. Par šo naudu varētu uzklāt pilnīgi jaunu asfaltu septiņus metrus platam un 100 kilometrus garam autoceļam. Astoņi miljoni latu paredzēti bedrīšu remontam uz grants seguma ceļiem.
K.Gerhards uzsvēra, ka par pašvaldību ceļiem būs jārūpējas vietējai varai, un izteica piezīmi Rīgai, ka tā «grib labāk miljonu tērēt tūrismam un tikai pusmiljonu ceļu remontam».
Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Ieva Prauliņa informē, ka pašvaldība ielu un tiltu bedrīšu remontam šogad piešķīrusi 415 tūkstošus latu, kas ir uz pusi mazāk nekā pērn. Vēl nauda iedalīta jauna asfaltbetona seguma uzklāšanai sešpadsmit ielu posmos un trīs ielu rekonstrukcijai vai izbūvei no jauna.
Bedres uz galvenajiem ceļiem salabos līdz jūnijam
Lai arī finansējums valsts galveno autoceļu bedru remontēšanai šogad atvēlēts par desmitdaļu mazāks nekā pērn, aizlāpīto bedru daudzums varētu pieaugt par 12%, jo kritušās darbu izmaksas, pirmdien sacīja satiksmes ministrs Kaspars Gerhards (TB/LNNK).
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.