Diena.lv jau ziņojis, ka valstij piederošās Hipotēku bankas konsolidācijas grupas dalībnieks Hipo Fondi apmaksājis žurnāla Pastaiga reklāmu vairākos Latvijas televīzijas kanālos. Uz žurnāla vāka redzama Vienotības priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa, turklāt žurnālā arī ir lasāma intervija ar atlaistās Saeimas priekšsēdētāju.
“Tas ir Hipo Fondu komerrprojekts, biznesa komunikācijas sastāvdaļa. Reklāma medijos ir normāla jebkura biznesa komunikācija,” norādīja Grauziņa, piebilstot, ka ar Pastaigu Hipo Fondi sadarbojas tāpēc, ka šāds miljonāru saraksts ir saistīts ar uzņēmējdarbību. Grauziņa nevēlējās atklāt, cik šāda miljonāru saraksta sponsorēšana Hipo Fondiem izmaksājusi.
Pastaigas galvenā redaktore Inita Saulīte-Zandere norādīja, ka teju katru gadu Pastaigas miljonāru saraksta sponsori mainās, turklāt parasti tās esot bankas. “Mūsu reklāmas daļa iet un meklē sponsorus,” sacīja Zandere, turklāt, viņasprāt, valsts banka ir tāds pats bizness kā pārējie un arī tai nepieciešams reklamēties.
Tāpat Zandere norādīja, ka Pastaigas un Hipo Fondu noslēgtajā līgumā ir norādīts žurnāla pašreklāmas apjoms, kas Pastaigai ir jāizpilda, turklāt šajā gadījumā ir vienalga, kas ir uz vāka, jo reklamēts tiek miljonāru saraksts.
Valsts kontroliere Inguna Sudraba skaidroja, ka viņi šo sadarbību ar Pastaigu ir noformējuši kā reklāmu un reklamēties Hipotēku banka drīkst. "Tādā ziņā pārkāpumu nav," sacīja Sudraba. Viņasprāt, jautājums varētu būt par to, ka netiek konkrēti reklamēti Hipo Fonda pakalpojumi, tādēļ tas atgādina sponsorējumu.