"Es domāju, ka mums kampaņa vislabāk strādāja Krievijā, tad arī Vācijā un Somijā. Varbūt no Igaunijas un Lietuvas esošajā krīzes laikā arī nevarēja gaidīt tādu lielu pieplūdumu. Bet noteikti Krievija, Vācija un Somija ir tie tirgi, kur tas ļoti labi strādāja," viņš teica.
Fliks klāstīja, ka bijis pozitīvi pārsteigts par pasažieru skaita lielo pieaugumu airBaltic lidmašīnās svētku laikā, tieši pateicoties Live Riga. "Mēs tiešām ar lielu prieku redzējām, ka kampaņa strādā ļoti labi," viņš sacīja. Fliks norādīja, ka jau no dienām pirms Ziemassvētkiem bija vērojams airBaltic pārvadāto pasažieru skaita pieaugumus attiecīgajos reisos.
"Viesnīcas uz Ziemassvētkiem un Jauno gadu bija piepildītas, un mēs arī jutām, ka ļoti daudz cilvēku atbrauca tieši ap šo laiku - Ziemassvētkiem un gadumiju. Es pats, teikšu godīgi, esmu pārsteigts par tik labiem rezultātiem, jūtami, jūtami labi rezultāti," uzsvēra Fliks.
LIVE Rīga kampaņā Rīga tiek pozicionēta kā pilsēta, kuru viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt - kampaņas sauklis ir "Easy to go. Hard to leave". Kampaņas radošais risinājums ir vizualizēta sirds, kas attēlota dažādās Rīgas vietās, tādējādi simbolizējot, ka tūristu sirdis pilsētā paliek arī pēc aizbraukšanas. Kampaņa papildināta arī ar stāstu par Rīgu kā vēsturisko Ziemassvētku eglītes tradīcijas dzimšanas vietu pirms 499 gadiem.
RTAB nodibināts pērn oktobra beigās. Tā dibinātāji ir Rīgas dome (70%), aviosabiedrība airBaltic (10%), Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (10%) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (10%). RTAB nodarbosies ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs, to vada airBaltic valdes priekšsēdētājs Bertolts Fliks. Birojs par savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam - labi tūristam".
Tikmēr tūrisma nozares pārstāvji ir pagaidām nevar novērtēt atdevi no kampaņas, kam iztērēts miljons latu, jo tūristu pieplūdumu vēl nav izjutuši.
Viesnīcu tīkla Reval Hotels mārketinga vadītāja viesnīcām Latvijā Aiga Lapiņa aģentūrai LETA norādīja, ka Live Rīga ziemas kampaņas aktivitātes tika sāktas pārāk vēlu un pagaidām pagājis pārāk īss laiks, lai gaidītu grandiozus rezultātus. Viesnīcas Hotel Bergs direktore Iveta Sprūdža atzīst, ka grūti izsekot, vai konkrēta rezervācija veikta, pateicoties Live Rīga veiktajām kampaņām. "Rezultātu izmērīšanai varam minēt tikai "Hotel Bergs" mājaslapas apmeklētāju skaitu, kas nācis no Live Rīga mājaslapas - tie ir aptuveni divi apmeklētāji dienā, kas uzturas mūsu mājaslapā gandrīz trīs minūtes. Salīdzinājumam - no Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas mājaslapas pie mums nonāk apmēram divas reizes vairāk apmeklētāju, savukārt no Tūrisma attīstības valsts aģentūras mājaslapas apmeklētāju gandrīz nav, jo šajā platformā grūti atrast par viesnīcām ievietoto informāciju," atzīst Sprūdža.
Arī viesnīcas Dome Hotel īpašnieks Gundars Ozols atzīst, ka pagaidām
vēl nevar runāt par tiešu atdevi no Live Rīga kampaņas. "Pastiprinātu
interesi par Rīgu un līdz ar to viesu pieplūdumu kampaņas rezultātā
neesam novērojuši. Interneta vidē esam pētījuši Krievijas resursus -
visrūpīgāk tos, kas tika norādīti kā Live Rīga kampaņas kanāli, un
tajos gandrīz nemaz neizdevās atrast kampaņas pēdas," atzīst Ozols.
Jau esam vēstījuši, ka Rīgas mērs pēc Jaunā gada sagaidīšanas pilsētas centrā paziņoja, ka tās bija pēdējā laika vērienīgākās
Jaungada svinības. Rīgas
centrā gadumiju esot sagaidījis rekordliels skaits rīdzinieku un
pilsētas viesu.