Pēc Buštas teiktā situācija ar parādiem ir dinamiska un mainās ik dienu, jo maksājumi ienāk pastāvīgi. Parasti mazākais parāds ir tieši pirms apkures sezonas sākšanas. Sezonas laikā tas pieaug, bet, sezonai beidzoties, līdz nākamās apkures sezonas sākumam atkal tiek nomaksāts, stāsta pārstāve.
Lai informētu iedzīvotājus par parādu esamību un mudinātu viņus aktīvāk iesaistīties savas mājas pārvaldīšanas procesā, uzņēmums jau vairākus gadus nosūta gan brīdinājuma vēstules par parādu esamību ēku apsaimniekotājiem, gan arī informatīvas vēstules dzīvokļu īpašniekiem. Turpmāko parāda atmaksas procesu iedzīvotāji risina ar ēkas apsaimniekotāju.
Pērn iedzīvotāju parāds par siltumenerģiju marta mēneša vidū bija 10,8 miljoni eiro.
Laikraksts Diena jau vēstīja, ka viļņošanos sabiedrībā, īpaši sociālajos tīklos, izraisījušas Rīgas siltuma izsūtītās atgādinājuma vēstules dzīvokļu īpašniekiem par to, ka ēkai izveidojies parāds, tā summu nenorādot.
RS ir parādā Latvijas iedzīvotājiem
Uzmini manu mīklu!