"Ir bijuši gadījumi, ka namu pārvaldes un iedzīvotāji mums raksta vēstules, pārmetoši vaicājot, kāpēc ēkai ir pievienota apkure, lai arī tas nebija prasīts. Tas pierāda tendenci, ka, cenšoties samazināt siltumenerģijas rēķinus, iedzīvotāji kopā ar namu pārvaldi paši nolemj sākt apkures sezonu, piemēram, mēnesi vēlāk," norādīja RS vadītājs.Talcis klāstīja, ka bieži vien namu apsaimniekotāji saviem iedzīvotājiem nepievieno apkuri, lai tādējādi cīnītos pret parādniekiem. Lai arī daži iedzīvotāji zvana pa RS Klientu palīdzības dienesta bezmaksas tālruni, lai izteiktu savu neapmierinātību, tomēr attiecīgajā situācijā jāņem vērā arī citi aspekti, viņš piebilda.Talcis uzsvēra, ka RS ir divi galvenie darbības virzieni - siltumenerģijas ražošana un piegāde patērētājiem, kā arī ēku siltumapgādes infrastruktūras apkope - un bezmaksas tālrunis paredzēts ēkas siltumapgādes infrastruktūras apkopes dienestam. "Tādējādi brīdī, kad namu pārvaldes audzina savus nemaksātājus, nepievienojot apkuri kādai ēkai, iedzīvotāji zvana pa šo tālruni un par to sūdzas, norādot, ka viņu kaimiņiem no blakus mājas apkure jau sen ir pievienota," viņš teica.Šādos gadījumos RS speciālisti ir spiesti skaidrot, ka RS līguma partneris ir namu pārvalde, kas ir iesniegusi sarakstu, kurām mājām pievienojama siltumapgāde un kurām nē, uzsvēra RS vadītājs. "Tad nu mums jāpaskaidro, ka zvanītāja mājas šajā sarakstā nav. Kāpēc nav, tas jāprasa namu pārvaldei. Atšķirībā no namu pārvaldes mēs nezinām iedzīvotāju saistību izpildes pakāpi, bet apkuri nama iedzīvotājiem pievienojam tikai pēc namu pārvaldes lūguma," viņš sacīja.RS akcionāri ir Latvijas valsts - 48,995%, Rīgas dome - 49%, "Dalkia City Heat" - 2% un valsts uzņēmums "Latvenergo" - 0,005%.RS ir viens no galvenajiem siltumenerģijas piegādātājiem Rīgā. 77% no uzņēmuma piegādātās siltumenerģijas tiek izmantota dzīvojamo māju apkurei un karstā ūdens sagatavošanai. Pilsētas siltumtīklu kopējais garums ir vairāk nekā 876 kilometri, no kuriem 72% atrodas RS īpašumā.
Lai samazinātu tēriņus, iedzīvotāji novilcina apkures pieslēgšanu
Iedzīvotāji pievienot centralizēto siltumapgādi vēlas pēc iespējas vēlāk, lai par siltumu būtu jāmaksā mazāk, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" atzina Rīgas siltumapgādes uzņēmuma "Rīgas siltums" (RS) valdes priekšsēdētājs Normunds Talcis.Viņš pastāstīja, ka RS arī saņem sūdzības par to, ka ēkai centralizētā siltumapgāde ir pievienota par agru.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.