Reklāmas kampaņā Rīga tikšot parādīta kā pilsēta, kas svin Ziemassvētku eglītes rotāšanas tradīcijas piecsimtgadi. Tāpat Rīgu reklamēs kā pievilcīgu ziemas brīvdienu galamērķi, teic RTAB direktors Gastons Neimanis.
“Būtiska !Mooz piedāvātās idejas priekšrocība atšķirībā no citiem pretendentiem ir tā, ka tās īstenošanai nav nepieciešamas papildu investīcijas,” Ē.Stendzenieka uzvaru konkurā skaidro G.Neimanis.
Konkursā piedalījās seši pretendenti - NT Media, Airport, !Mooz, Base Baltic, DDB Worldwide Latvia un arī Live Rīga zīmola izstrādātāji Embassy. Iesniegtos piedāvājumus vērtēja pēc iepriekš nolikumā noteiktiem kritērijām, katram no tiem piešķirot atbilstošu punktu skaitu, sakak RTAB direktors.
“Izmaksas par reklāmas kampaņas izstrādi nepārsniegs Ls 20 000. Savukārt reklāmas izvietošanas izmaksas būs zināmas tad, kad noslēgsies iepirkums par reklāmas izvietošanu medijos,” teica G.Neimanis.
Pats Ē.Stendzenieks un viņa komanda par uzvaru esot priecīgi un gandarīti. “Šī ir lieliska iespēja strādāt ar Latvijas galvapilsētas tēlu un iezīmēt Rīgu pasaules kartē kā ikvienai ģimenei būtiskas, 500 gadus vecas tradīcijas aizsācēju,” pauž Ē.Stendzenieks.
Reklāmas kampaņa, kas sāksies oktobrī un ritēs līdz novembra beigām, notiks astoņās valstīs - Dānijā, Igaunijā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā.
(papildināta no 3.rindkopas)