A.Šlesers apgalvoja, ka uz KNAB aicināts sniegt liecību, bet nevarēja konkretizēt, vai tas noticis pārbaudes, vai kriminālprocesa ietvaros. "Pavisam nesen, pāris nedēļas atpakaļ, mani pratināja KNAB, uzdeva jautājumus, vai es tiešām esmu radījis zaudējumu lidostai. Tad, kad es KNAB darbiniekam izstāstīju to, kas šobrīd notiek aviācijā, viņš bija pārsteigts, un, man šķiet, tīri cilvēciski saprata, kurā pusē ir taisnība," tā, piektdien Gulbenē kopā ar Andri Šķēli tiekoties ar LPP/LC un Tautas partijas atbalstītājiem, sanākušajiem pastāstīja A.Šlesers.
Rīgas lidosta šobrīd, kad ir ekonomiskā krīze, strādājot ar 20% pieaugumu, kamēr Igaunijas un Lietuvas lidostas strādājot ar 40-50% kritumu un atrodoties uz bankrota robežas, apgalvoja A.Šlesers. Kauņas lidosta šobrīd lidojumus nodrošinot par brīvu, Viļņas lidosta ieviesusi līdz 80% lielas atlaides. "Ja mēs esam izdarījuši kaut ko noziedzīgu, tad jāapskatās, kā attīstās Tallinas un Viļņas lidostas. Ja mēs esam nodarījuši zaudējumus ar to, ka cilvēki tagad var pa lēto lidot pa visu pasauli, tad augstākajai lidostas vadībai Viļņā, pēc Latvijas Valsts kontroles izpratnes, būtu jāpiespriež nāvessods," klāstīja A.Šlesers.
KNAB pārstāvis Andris Vitenburgs Dienai nekādus komentārus nesniedza, norādot, ka iestāde nesniedz informāciju par izmeklēšanas darbībām.
Jau vēstīts, ka VK iepriekš revīzijā atklājusi faktu, ka Ryanair izrakstīti neadekvāti mazi rēķini par virszemes pakalpojumiem. Materiāli par visiem revīzijā atklātajiem pārkāpumiem nodoti Ģenerālprokuratūrai. Prokuratūra materiālus pārsūtīja izvērtēšanai KNAB, kas pērn maija sākumā ierosināja kriminālprocesu.
Diena iepriekš vēstīja par neoficiālo informāciju, ka runa bija vismaz
par diviem īpašas labvēlības gadījumiem papildus atlaidēm par pārvadātajiem pasažieriem. Uz slepena līguma pamata par katras lidmašīnas apkalpošanu 500 eiro vietā lidosta Ryanair ilgstoši prasīja tikai vienu eiro, līgumu parakstīja gan toreizējā lidostas
vadība, gan arī toreizējais satiksmes ministrs A.Šlesers. Vēl izskanēja aizdomas, ka lidosta
Ryanair vietā maksājusi citam Satiksmes ministrijas uzņēmumam - Latvijas gaisa satiksmei -
par aeronavigācijas pakalpojumiem, kamēr citas lidsabiedrības par to maksā pašas. Summas grozījušās ap 200 000-300 000 latu gadā.