Formālais atteikuma iemesls - nav finansējuma, tomēr RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča atzīst, ka sadarbība ar Adell Saatchi & Saatchi pārtraukta nevis naudas trūkuma, bet dažādu uzskatu dēļ, taču neko vairāk nekonkretizē. Aģentūras direktors Varis Lāzo apliecina, ka reklāmistu un RTAB darbinieku viedokļi ir atšķīrušies, taču darba procesā tā notiek bieži. "Sākotnēji mūsu koncepts tika pieņemts, bet pēc tam vairs ne. Grūti spriest, kurā līmenī tas notika," saka V. Lāzo. Viņaprāt, aģentūras piedāvātā kampaņas ideja bija izdevusies un tās veidotāji tai ticējuši.
Tā kā izmantots gatavs radošais risinājums, vizuālo noformējumu izstrādājusi RTAB dibinātāja airBaltic mārketinga nodaļa. Laikraksts piebilst, ka tieši aviokompānija bija tā, kas pērn rudenī "dāvāja" pilsētai gan Live Rīga zīmolu, gan gatavu kampaņu ar sirds motīvu, kuras autors joprojām nav zināms. Tajā par pašvaldības naudu uz plakātiem ārzemēs tika reklamēta ne tikai pilsēta, bet arī airBaltic prezidentam Bertoltam Flikam un Islande Hotel vadītājam uzņēmējam Jānim Naglim piederošie salātzaļie taksometri Baltic Taxi. Diena atgādina, ka aviokompānijas aizsegā lielā slepenībā ir gatavotas gan ziemas, gan Lieldienu kampaņas, jo lidsabiedrībai likums neuzliek par pienākumu atklāt sadarbības partnerus un izmaksas.
Diena.lv jau ziņoja, ka Live Rīga vasaras mārketinga komunikācijas kampaņa, kas norit 11 valstīs, ilgs līdz jūnija beigām, un tās kopējais plānotais budžets ir 650 000 latu.
Visu Matīsa Arnicāna rakstu "Sirdi norakstīja par ātru" lasiet ceturtdienas Dienā vai sadaļā Šodien laikrakstā.