Līdz ar to izvērtējam alternatīvas," norāda Loginovs.Viņš skaidro, ka iespējas ir Kundziņsalā, jo tur vēl nav uzsākta visu uzņēmēju plānoto termināļu būve. Mainoties tirgus apstākļiem un konjunktūrai, mainījušies uzņēmēju nolūki būvēt vienu vai otru termināli."Piemēram, jauna konteineru termināļa izbūve Kundziņsalā nav reāla un nav arī vajadzīga. Trīs citās vietās ir uzbūvēti konteineru termināļi, līdz ar to paredzu, ka agrāk vai vēlāk Nacionālais konteineru termināls pārorientēsies uz citu kravu veidu - tās varētu būt beramkravas, kuru kraušana patlaban notiek pilsētas centrā. Diskutējot ar ostas valdes locekļiem, sapratām, ka nav pārliecības, vai pilsētas centrā varēs turpināt kravu apkalpošanu. Tas gan ir atkarīgs no daudziem apstākļiem, tostarp ES viedokļa," uzsver pārvaldnieks.Problemātiski esot arī tas, ka uzņēmumiem, kuri pārcels darbību uz Krievu salu, piemēram, Rīgas tirdzniecības ostai, ir multifunkcionāls apgrozījums - vairāki kravu veidi. Krievu salā savukārt varēs kraut tikai ogles, pārējo kravu veidu apkalpošana paliks tur, kur tā jau notiek, vai tiks pārcelta citur atkarībā no iespējām. "Diemžēl tā ir vislielākā problēma," secina ostas pārstāvis."Runājot par pilsētas atbrīvošanu, par pilsētvides sakārtošanu, ir skaidrs, ka nav pieļaujama ogļu putekļu kūpēšana pilsētas centrā. Lēmums bija pareizs. Tomēr nevajadzētu pazaudēt kravu apjomu, darbavietas. Esam ieinteresēti saglabāt biznesu turpat vai jebkur citur, kur atļaus ES Kohēzijas fonda izmantošanas mērķu noteikumi, kā arī Rīgas pilsētas dome," secina pārvaldnieks.Kā ziņots, lēmumu par ostas pārcelšanu no pilsētas centra uz Krievu salu Rīgas domes deputāti pieņēma 2009.gada vasarā.2012.gadā par uzvarētāju infrastruktūras attīstības konkursā atkārtoti tika izvēlēta pilnsabiedrība "BMGS S", kas projektu piedāvājusi realizēt par 88,71 miljonu latu.Eiropas Komisija 2012.gada 2.aprīlī apstiprināja Latvijas lielo Kohēzijas fonda projektu, kas paredz infrastruktūras attīstīšanu Krievu salā ostas aktivitāšu pārcelšanai no Rīgas centra. Kopējās projekta izmaksas ir 104 miljoni latu, no tām Kohēzijas fonda finansējums ir 54 miljoni latu.
Loginovs: Krievu salā visiem vietas nepietiks
Lai gan uz Krievu salu paredzēts pārcelt tās ogļu kravas, kas tagad tiek krautas pilsētas centrā, patlaban ir skaidrs, ka visiem vietas nepietiks, intervijā jaunākajā žurnāla Kapitāls numurā atzīst Rīgas brīvostas pārvaldnieks Leonīds Loginovs."Kopš brīža, kad sākām Krievu salas projekta sagatavošanu, ir palielinājies kravu apjoms - tagad tas ir tik liels, ka visu uz Krievu salu nav iespējams novirzīt.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.