Kampaņu īstenoja sabiedrisko attiecību aģentūra Mediju tilts sadarbībā OMD Latvija un Finanšu ministriju.
"Kampaņas grūtākais uzdevums bija izskaidrot kompleksas nodokļu politikas izmaiņas cilvēkiem saprotamā valodā, kā arī pārvērst kompleksas grāmatvedības formulas vienkāršās infografikās un reālos piemēros," atzīst Mediju tilts valdes priekšsēdētāja Laura Minskere.
Speciāla rubrika nodokļu reformai tika veltīta arī laikrakstā Diena, kurā iedzīvotāji tika informēti par gaidāmajām nodokļu izmaiņām, un kā tas potenciāli ietekmēs ikviena iedzīvotāja maciņu, ko reforma dos Latvijas ekonomikai kopumā, kā notiks cīņa ar ēnu ekonomiku. Lielākais akcents tika veltīts reformas potenciālai ietekmei uz katra indivīda ienākumiem, informējot lasītājus, kas mainīsies pēc reformas ieviešanas.
Arī 2018.gadā laikrakstā Diena lasītāji tiks informēt par nodokļu reformu un jaunās nodokļu politikas piemērošanas kārtību. Stājoties spēkā jaunajai reformai, cilvēkiem rodas neskaidrības, kā viņiem pareizi rīkoties saskaņā ar jauno nodokļu reformu - īpaši kontekstā ar neapliekamā diferencētā minimuma piemērošanu, kā arī progresīvā IIN aprēķināšanu un piemērošanu. Uz šiem citiem neskaidriem gadījumiem tiks sniegtas atbildes sadarbībā ar Valsts Ieņēmuma dienesta speciālistiem un Finanšu ministriju.
Nodokļu reformu skaidrojošās kampaņas mediju partneri bija: laikraksts Diena, Latvijas radio 1 un Latvijas radio 4, portāls Delfi.lv un rus.Delfi.lv, portāls TVnet.lv un rus.TVnet.lv, žurnāls Ieva, laikraksti Dienas Bizness, Latvijas Avīze un Neatkarīgā Rīta avīze un to interneta versijas, žurnāls Patiesā Dzīve, kā arī reģionālie laikraksti un pašvaldību portāli.
Zane
žuks
Komentētājs