Uzņēmums norāda, ka šādu pakalpojumu nenodrošina un aicina individuālos preču pārdevējus uzmanīties, kā arī, saskaroties ar krāpšanas mēģinājumiem, vērsties Valsts policijā.
Minētie gadījumi notikuši, kad uz pārdošanas sludinājumiem atsaucies kāds krāpnieks, apliecinot vēlmi iegādāties konkrēto preci un aicinājis pārdevējam preci nosūtīt izmantojot Omniva pakalpojumus. Vienlaikus krāpnieks nosūtījis saiti uz viltus tīmekļa vietni, kurā it kā redzams apstiprinājums par norēķina veikšanu un aicinājums saņemt līdzekļus, kuru aktivizējot tiek lūgts ievadīt personas maksājumu kartes datus.
Uzņēmuma pārstāvji uzsver, ka vienīgie drošie veidi kā individuāli preču pārdevēji var pārliecināties par apmaksas saņemšanu ir izmantot norēķinu starpnieku servisus (piemēram, PayPal u.tml.), bankas transakciju apliecinoši dokumenti vai faktiska naudas saņemšana savā norēķinu kontā.
Omniva atgādina, ka nenodrošina savstarpēju norēķinu pakalpojumus un aicina klientus būt īpaši piesardzīgiem rīkojoties ar saviem personiskajiem datiem. Tāpat uzņēmums aicina par aizdomīgām īsziņām vai e-pastiem nekavējoties ziņot klientu atbalsta centram pa tālruni 27042424 vai rakstīt uz [email protected], kā arī ziņot Valsts policijai.