LETA jau ziņoja, ka Taxify Jaungada naktī uz dažām stundām pārsniedza Rīgas domes noteiktos maksimālos tarifus un paziņojumā patērētājiem norādīto braukšanas maksu.
Lai arī Taxify cenu paaugstinājumu skaidroja ar augsto taksometru pieprasījumu, ko risināja ar dinamiskās cenas aprēķina algoritmu, PTAC platformas īstenoto komercpraksi uzskata par negodīgu, jo Taxify klientiem izsūtītajos paziņojumos bija iekļāvusi informāciju tikai par to, ka Jaungada naktī tiks piemēroti tobrīd spēkā esošie Rīgas domes saistošajos noteikumos noteiktie taksometru maksimālie tarifi.
Sabiedrība aplikācijas Taxify lietotājiem 2017.gada 28.decembrī uz elektronisko pastu izsūtīja informāciju, kurā cita starpā informēja, ka "Vecgada vakarā un Jaungada rītā visiem braucieniem tiks piemērots jauns tarifs - 2,13 eiro par iekāpšanu, 0,71 eiro par kilometru un 0,14 eiro minūtē".
PTAC konstatēja, ka Taxify paziņojumā sniedza patērētājiem maldinošu informāciju, jo 2018.gada 1.janvārī no plkst.2 līdz 5, izmantojot lietotni Taxify, patērētājiem netika piemērota paziņojumā norādītā braukšanas maksa, bet gan ievērojami augstāka maksa nekā tā iepriekš tika norādīta patērētājiem adresētajā paziņojumā. Proti, minētajā laika periodā braukšanas maksa lietotnē Taxify tika aprēķināta pēc dinamiskās cenas aprēķina algoritma. Tādējādi patērētājiem adresētajā paziņojumā sākotnēji nebija ietverta visa patērētājam būtiskā informācija par pakalpojumu, t.i., braukšanas maksas piemērošanu.
PTAC Taxify īstenoto komercpraksi saistībā ar izplatīto paziņojumu patērētājiem uzskata par negodīgu.
Kā informēja PTAC, Taxify ir apņēmusies veikt labprātīgas darbības, lai novērstu patērētājiem radīto kaitējumu, proti, visiem aplikācijas Taxify lietotājiem, kuri par taksometru pakalpojumiem norēķinājās bezskaidrā naudā, atmaksāt starpību starp cenu, kura bija norādīta paziņojumā, un cenu, kura bija norādīta aplikācijā Taxify.
Sabiedrība ir apņēmusies izsūtīt visiem aplikācijas Taxify lietotājiem, kuri brauca dinamiskā tarifa stundās, izmantojot aplikāciju Taxify, ziņas un atmaksāt starpību klientiem, kuri maksāja bezskaidrā naudā, ja klients aizpildīs pieteikuma formu, kurā būs jānorāda telefona numurs un jāatzīmē, ka klients vēlas saņemt atpakaļ pārmaksāto starpību. Starpība tiks atgriezta bezmaksas kuponu veidā.
Lai pieteiktos kompensācijai, Taxify aicina patērētājus aizpildīt pieteikumu līdz 7.septembrim, apmeklējot interneta https://ej.uz/7v9i.