Latvijas Pasta Sabiedrisko attiecību speciāliste Zane Plone portālam Diena.lv jautāta, vai uzņēmums saņem iedzīvotāju sūdzības par pasta nodaļu nepieejamību skaidroja, ka pasta pakalpojumu sniegšanas vietu izvietojums tiek noteikts saskaņā ar pasta darbību regulējošiem normatīviem dokumentiem un Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) padomes lēmumu. Regulatora lēmums nosaka universālā pasta pakalpojuma kvalitātes prasības un tostarp arī pasta pakalpojumu sniegšanas vietu izvietojumu. Šogad Tukuma 2.pasta nodaļas funkcijas tika nodotas Tukuma 1.pasta nodaļai, bet Latvijas lielākajās pilsētās uzņēmums uztur pat par astoņām pasta nodaļām vairāk, nekā to ir noteikusi SPRK.
Z.Plone arī informē, ka Latvijas Pastam šobrīd kopumā ir vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu, kā arī iedzīvotājiem tiek piedāvātas papildu sūtījumu saņemšanas iespējas. Pasta pakalpojumu nodrošinātājs sadarbībā ar degvielas uzpildes staciju (DUS) tīklu Statoil un mazumtirdzniecības tīklu Narvesen piedāvā iedzīvotājiem saņemt pasta sūtījumus ne tikai pasta nodaļās, bet arī 59 Statoil DUS un 10 Narvesen tirdzniecības vietās visā Latvijā.