Iespēja atnest lietotus apģērba gabalus uz H&M veikaliem pastāv visos 48 kompānijas noieta tirgos. Ar šo iniciatīvu H&M pūlas samazināt ietekmi uz vidi, kas rodas no apģērbu pilna dzīves cikla. Šī globālā iniciatīva ļaus H&M klientiem taupīt dabas resursus un samazināt ietekmi uz vidi, izvairoties no tekstila atkritumiem.
Mietinena uzsvēra, ka H&M veikalos tiks pieņemts jebkurš apģērba gabals no jebkura zīmola un jebkādā stāvoklī. Kā atlīdzību klienti saņems kuponu ar 15% atlaidi nākamās preces pirkumam par katru atnesto apģērbu somu. Viens atlaižu kupons derīgs vienam pirkumam.
Savāktās drēbes tiks nogādātas H&M partnerim, "I:Collect", kurš nodrošina infrastruktūru, kurā patērētāju produkti tiek atkārtoti pārstrādāti un saražoti jaunai lietošanai. Kā ziņots, šī gada 15.septembrī Rīgā, tirdzniecības centrā Galerija Centrs, atklāts pirmais H&M veikals. Otrs veikals tika atklāts tirdzniecības parkā Alfa 29.septembrī.
Pēc divu veikalu atvēršanas šoruden Rīgā Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas H&M ekspansija Latvijā turpināsies. Plānots, ka 2014.gada pavasarī tirdzniecības centrā "Spice" tiks atvērts trešais veikals Rīgā. Patlaban vēl kompānija komentārus par trešā veikala izveides izmaksām vai būvdarbu sākšanu nesniedz.
Kā ziņots, H&M daudzstāvu veikalu izveidei Rīgas tirdzniecības centros Alfa un Galerija Centrs investēti aptuveni pieci miljoni eiro (3,5 miljoni latu). H&M nodibinājusi Latvijas meitasuzņēmumu, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas "Lursoft" informācija. Uzņēmuma nosaukums ir SIA H&M Hennes&Mauritz. Tā daļas pilnībā pieder Zviedrijas H&M.