Bijusī Vakcinācijas biroja komunikācijas koordinatore Ieva Stūre stāsta, ka līdz šim īstenota reklāmas kampaņa 2 miljoni iemeslu, lai vakcinētos, kuras izmaksas bija 70 000 eiro (neskaitot PVN). Papildus tai bija reklāmas kampaņa drukātajos izdevumos (10 000 eiro), sadrukātas infolapas, brošūras, plakāti pašvaldībām (88 105 eiro), kā arī tiešā pasta vēstule 68 000 senioru sadarbībā ar Latvijas pastu (23 800 eiro). Tāpat ir bijuši divi video rullīši sabiedriskajā transportā (pirmais no tiem mērķēts uz senioriem), kā arī sabiedriskā transporta aplīmēšana ar reklāmas kampaņas materiāliem. Reklāmas materiāls par vakcināciju izplatīts arī Rīgas namu pārvaldnieka klientiem gan uz elektroniskajiem, gan drukātajiem rēķiniem.
Visu rakstu lasiet avīzes Diena piektdienas, 11. jūnija, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!