No Volkswagen ražojumiem Jāņi visbiežāk iegādājas Passat un Caravelle, un tikai atsevišķos gad ījumos izvēlas klasiku – kādu no Golf modeļiem. Savukārt, izvēloties Audi markas automašīnas, Jāņi pārliecinoši priekšroku dod A6 modeļiem, liecina Citadeles dati. Starp populārākajām līzingā iegādāto auto markām ir arī Toyota, BMW un Opel automašīnas.
Citadele līzings un faktorings valdes priekšsēdētājs Pēteris Plaudis norāda: „Redzam, ka Jāņu auto izvēle iet roku rokā ar kopējo statistiku par Latvijas iedzīvotāju izvēli. CSDD statistika liecina, ka populārākās auto markas Latvijā arī ir Volkswagen un Audi. Tāpat Citadeles dati liecina, ka, iegādājoties auto l īzingā, pirkumi ir pārdomāti un atbildīgi, priekšroku dodot praktiskiem auto, savukārt luksus klases auto tiek iegādāti retos gadījumos.”
No kādreiz tik populārajiem luksus klases apvidus automašīnām ar Citadeles līzinga finansējumu Jāņi ieg ādājušies tikai vienu BMW X5 un vienu Land Rover Range Rover auto.
„Aicinām autovadītājus arī pirmssvētku brīvdienās un svētku dienās būt atbildīgiem un atcerēties, ka auto braukšana sniedz ne tikai daudzas priekšrocības un pārvietošanās brīvību, bet tā ir arī liela atbildība. Lai patiešām svētki būtu priecīgi, brauksim atbildīgi,” atgādināja Plaudis.